Strefa wiedzy STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?

 

W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


2 marca, 2024

Marketing mix – czym jest? Jak wykorzystać go na potrzeby firmy?

Marketing mix, kluczowy element strategii każdej firmy, to pojęcie, którego definicja została po raz pierwszy sformułowana przez Edmunda McCarthy’ego, a następnie rozwinięta przez Roberta Lauterborna. McCarthy zdefiniował marketing mix jako zestaw narzędzi […]
26 lutego, 2024

Action learning – na czym polega metoda?

Stworzona w latach czterdziestych XX wieku metoda Action Learning bazuje na koncepcjach psychologii rozwojowej oraz socjologii nauczania grupowego, oferując podejście do edukacji, które znacząco różni się od konwencjonalnych metod nauczania. Ta innowacyjna […]
20 lutego, 2024

Mapa ryzyka – czym jest? Metody oceny ryzyka w organizacji

Mapa ryzyka to istotne narzędzie w zarządzaniu każdym przedsiębiorstwem i organizacją, pozwalające na identyfikację, ocenę i kontrolę potencjalnych zagrożeń. Warto poznać jej zastosowanie i metody oceny ryzyka, aby skutecznie minimalizować niebezpieczeństwa i osiągać […]
14 lutego, 2024

Zarządzanie przez cele — zalety i wpływ na funkcjonowanie firmy

Zarządzanie przez cele to podejście zarządcze, które kładzie szczególny nacisk na wyznaczanie klarownych celów na różnych szczeblach organizacji, co przekłada się na jednoznaczną identyfikację zadań dla kadry na wszystkich poziomach.  Sprawdź, jak metoda […]
8 lutego, 2024

Komunikacja niewerbalna — czym jest? Jak ważny jest język ciała?

Komunikacja niewerbalna jest nieodłącznym elementem codziennych kontaktów międzyludzkich. Odgrywa niezwykle ważną rolę w przekazywaniu informacji, wyrażaniu emocji i budowaniu relacji.  Sprawdź jak mimika, postawa ciała, intonacja i inne zachowania […]
1 lutego, 2024

Odporność psychiczna menedżera a inne kompetencje zawodowe

Istnieje kilka powodów, dla których tradycyjne kompetencje menedżerskie mogą być obecnie uznawane za niewystarczające w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym. Dotyczy to przede wszystkim szybkich [...]
30 stycznia, 2024

Telemarketer – kim jest? Obowiązki i zarobki telemarketera

Kim jest telemarketer? Jak już wspomnieliśmy we wstępie, telemarketer to osoba zajmująca się sprzedażą telefoniczną. Obiektem sprzedaży mogą być przedmioty, jak na przykład już słynne w naszym kraju komplety garnków […]
22 stycznia, 2024

Procesy logistyczne – czym są i jak przebiegają?

Wszystkie te podsystemy są ze sobą ściśle powiązane. Jeśli w tym łańcuchu operacji chociaż jeden z nich nie będzie odpowiednio zarządzany, istnieje bardzo duże ryzyko, że firma zostanie narażona na straty. Niezależnie od profilu prowadzonej […]
26 grudnia, 2023

Formy sprzedaży – najpopularniejsze metody i rodzaje sprzedaży

Główne formy sprzedaży Główne formy sprzedaży to handel hurtowy i handel detaliczny. Niektóre źródła wymieniają także formę kontraktową, będącą połączeniem tych dwóch typów handlu. Handel hurtowy – jak […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: