Dostępność w szkole
Cele szkolenia
Odkryj strategie i metody, które umożliwią ci stworzenie przyjaznego dla różnorodności środowiska szkolnego. Poznaj sposoby na dostosowanie programów nauczania, aby zapewnić równy dostęp do wiedzy i umiejętności dla wszystkich uczniów.
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z modelem dostępnej szkoły i strategiami wdrażania go
w praktyce.
Korzyści dla uczestników:
- Zrozumienie, czym jest model dostępnej szkoły.
- Poznanie sposobów wdrażania modelu dostępnej szkoły.
- Zdobycie umiejętności planowania działań na rzecz dostępności w szkole.
- Zdobycie wiedzy na temat dobrych praktyk w zakresie dostępności w szkole.
- Zdobycie umiejętności współpracy z innymi na rzecz poprawy dostępności w szkole.
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Wprowadzenie do modelu dostępnej szkoły
- Zrozumienie, czym jest model dostępnej szkoły.
- Poznanie głównych założeń modelu dostępnej szkoły.
- Zdobycie wiedzy na temat korzyści wynikających z wdrażania modelu dostępnej szkoły.
- Zdobycie umiejętności identyfikowania obszarów, w których można poprawić dostępność w szkole.
- Zdobycie umiejętności planowania działań na rzecz poprawy dostępności w szkole.
- Wdrażanie modelu dostępnej szkoły
- Poznanie sposobów na ocenę dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej.
- Zdobycie umiejętności planowania działań na rzecz wdrażania modelu dostępnej szkoły.
- Zdobycie wiedzy na temat dobrych praktyk w zakresie wdrażania modelu dostępnej szkoły.
- Zdobycie umiejętności monitorowania postępów i oceny skuteczności działań.
- Poznanie sposobów wdrażania dostępności w szkole.
- Praca zespołowa na rzecz poprawy dostępności
- Zdobycie umiejętności współpracy z innymi na rzecz poprawy dostępności w szkole.
- Poznanie sposobów planowania działań zespołowych na rzecz poprawy dostępności.
- Zdobycie umiejętności komunikacji i negocjacji w zespole.
- Zdobycie umiejętności rozwiązywania konfliktów i podejmowania decyzji grupowych.
- Zdobycie umiejętności monitorowania postępów i oceny skuteczności działań zespołowych.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |