Jak zmieniła się rola marketingu na przestrzeni ostatnich lat?
Co może zrobić marketing, aby realnie pomagać zdobywać klientów?
Kto nadąża za szybkimi zmianami w digital marketingu, a kto musi jeszcze sporo nadrobić?
Jak zaplanować nowoczesną strategię dostosowaną do obecnych potrzeb rynkowych?
Jak zwiększyć swój potencjał konkurencyjny?
Jak odpowiednio dobierać i stosować kanały komunikacji?
Jak wypracować i na co zwrócić uwagę przy budowaniu własnej strategii?
Termin: 12-13 czerwca 2020
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy dotyczącej działań online, które przekładają się na poprawę widoczności firmy i usług oraz zwiększenie świadomości marki. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć korzyści płynące z komunikacji internetowej oraz zdobyć praktyczną wiedzę na temat wdrożenia kanałów digitalowych do strategii firmy.
Program:
Dzień 1
Dzień 2
Trener: Elżbieta Peda
Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada obszerne doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu, komunikacji, rozwoju biznesu i sprzedaży, odpowiadając za zarządzanie strategiczne i operacyjne, projektowanie, opracowywani i realizację programów marketingowych, kampanii generowania leadów. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami marketingowymi w obszarze lojalności marki, zarządzaniu relacjami z klientami i sprzedażą, tworzeniu innowacyjnych strategii budowania lojalności i sprzedaży, prowadzeniu działań ukierunkowanych na zaangażowanie i wzmocnienie relacji klientów z marką.
Absolwentka studiów MBA Executive w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Realizowała projekty wewnętrzne i zewnętrzne pracując dla Michelin, Schneider Electric, Saint-Gobain, Sonepar. Swoje doświadczenie menadżerskie zdobywała pełniąc funkcję Dyrektora Marketingu i odpowiadając nie tylko za rynek krajowy, ale pracując w środowisku międzynarodowym również w projektach zagranicznych, a także we współpracy z różnorodnymi branżami (min. handel detaliczny, przemysł, motoryzacja, dystrybucja). Współpracowała zarówno z szeregowymi pracownikami, średnią i wyższą kadrą menadżerską aż do poziomu zarządu.
Jako trener i konsultant specjalizuje się w obszarze marketingu, sprzedaży i rozwoju biznesu. Tworzy i wdraża strategie marketingowe oraz programy wsparcia sprzedaży. Na stanowiskach kierowniczych była odpowiedzialna za rozwój działu marketingu, wdrażanie projektów rozwojowych i transformacyjnych. Jako doświadczony trener i konsultant dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami występując w roli prelegenta na konferencjach marketingowych i branżowych oraz prowadząc liczne szkolenia.
Cena: 1 400,00 + VAT