STREFA WIEDZY
Publikacje
Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?
W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.
20 lutego, 2024
Mapa ryzyka to istotne narzędzie w zarządzaniu każdym przedsiębiorstwem i organizacją, pozwalające na identyfikację, ocenę i kontrolę potencjalnych zagrożeń. Warto poznać jej zastosowanie i metody oceny […]
14 lutego, 2024
Zarządzanie przez cele to podejście zarządcze, które kładzie szczególny nacisk na wyznaczanie klarownych celów na różnych szczeblach organizacji, co przekłada się na jednoznaczną identyfikację zadań dla […]
8 lutego, 2024
Komunikacja niewerbalna jest nieodłącznym elementem codziennych kontaktów międzyludzkich. Odgrywa niezwykle ważną rolę w przekazywaniu informacji, wyrażaniu emocji i budowaniu relacji. Sprawdź jak mimika, postawa ciała, intonacja […]
1 lutego, 2024
Istnieje kilka powodów, dla których tradycyjne kompetencje menedżerskie mogą być obecnie uznawane za niewystarczające w dynamicznym i zmiennym środowisku biznesowym. Dotyczy to przede wszystkim szybkich [...]
30 stycznia, 2024
Kim jest telemarketer? Jak już wspomnieliśmy we wstępie, telemarketer to osoba zajmująca się sprzedażą telefoniczną. Obiektem sprzedaży mogą być przedmioty, jak na przykład już słynne w […]
22 stycznia, 2024
Wszystkie te podsystemy są ze sobą ściśle powiązane. Jeśli w tym łańcuchu operacji chociaż jeden z nich nie będzie odpowiednio zarządzany, istnieje bardzo duże ryzyko, że […]
26 grudnia, 2023
Główne formy sprzedaży Główne formy sprzedaży to handel hurtowy i handel detaliczny. Niektóre źródła wymieniają także formę kontraktową, będącą połączeniem tych dwóch typów handlu. Handel hurtowy […]
12 grudnia, 2023
Dobra komunikacja to klucz do rozwiązania większości problemów. Umiejętność przeprowadzenia konstruktywnej rozmowy jest niezastąpiona w życiu profesjonalnym i prywatnym. Czym jest efektywna komunikacja? Jakie są jej […]
6 grudnia, 2023
Co to jest klient wewnętrzny? Wewnętrzni klienci to pracownicy, zespoły czy departamenty korzystające z produktów, usług lub informacji generowanych przez inne działy w ramach tej samej […]