STREFA WIEDZY
Publikacje
Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?
W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.
6 lipca, 2023
Śmiało można powiedzieć, że to nieodłączna część niemalże każdej branży. W zależności od profilu przedsiębiorstwa mogą to być negocjacje handlowe, pracownicze, prawne, cenowe czy zakupowe. Podczas […]
3 lipca, 2023
Czym jest aktywne słuchanie? Aktywne słuchanie to zdolność z obszaru komunikacji. Polega głównie na szczególnym nastawieniu się na swojego rozmówcę. Co to oznacza w praktyce? Umiejętność […]
30 czerwca, 2023
Inkluzywność technologiczna to pojęcie dotyczące możliwości dostępu do technologii dla wszystkich grup społecznych i ludzi na całym świecie. Oznacza to, że technologia powinna zostać przystosowana do potrzeb wszystkich użytkowników, a nie tylko dla osób z pewnych grup społecznych.
28 czerwca, 2023
Przyjrzymy się więc zarówno kompetencjom miękkim, jak i twardym, ich znaczeniu na rynku pracy oraz sposobom, dzięki którym można je rozwijać. Lepiej zrozumiesz, jakie umiejętności są […]
23 czerwca, 2023
Kim jest Scrum Master? Metodyki zwinne to dla wielu osób nie do końca zrozumiałe narzędzie pracy. Tutaj właśnie znaczenia nabiera stanowisko Scrum Mastera. Praca takiej osoby […]
10 czerwca, 2023
Czym jest komunikacja interpersonalna? Komunikacja interpersonalna to sposób porozumiewania się przynajmniej dwóch osób. Schemat takiej relacji najdokładniej przedstawił językoznawca Roman Jakobson. To właśnie jemu zawdzięcza się […]
9 czerwca, 2023
Czym jest metoda zarządzania projektami PRINCE2? PRINCE2 (Projects In Controlled Environments) to w rzeczywistości metoda efektywnego zarządzania projektami, która znalazła uznanie zarówno w sektorze rządowym, np. […]
6 czerwca, 2023
Najnowszy raport Certes „Niezauważona kompetencja przyszłości”, autorstwa Kamili Kisiel i Aleksandry Kuczyńskiej-Pluta, to świeże i innowacyjne podejście do tematyki różnorodności. Uważamy, że różnorodność to nie tylko widoczne cechy, ale przede wszystkim stan umysłu, który pozwala nam uczyć się i rozumieć różne kultury, poglądy oraz sposoby myślenia.
5 czerwca, 2023
Czym jest storytelling? Analizując storytelling jako metodę marketingową, należy zaakcentować w niej wartość opowieści, którą wykorzystuje się w celach promocyjnych konkretnej marki i jej produktu. Prezentowana […]