Udzielanie
informacji zwrotnej
Cele szkolenia
Szkolenie otwarte „Udzielanie informacji zwrotnej” ma na celu zwiększenie świadomości w zakresie udzielania rzeczowej informacji zwrotnej i konstruktywnych komunikatów dotyczących przyszłych działań. Uczestnicy nabędą umiejętności przeprowadzania wspierających rozmów, budowania zaangażowania i kultury współpracy oraz dowiedzą się jak podnosić efektywność zespołowych działań. Zwiększą także świadomość mechanizmów warunkujących motywację wewnętrzną oraz usprawnią umiejętność udzielania i otrzymywania konstruktywnych informacji zwrotnych, ze szczególnym uwzględnieniem doceniania pracy innych i adekwatnego wyrażania uznania. Ponadto nauczą się słuchać bez wydawania osądów, reagować z odpowiednim wyprzedzeniem i dawać inspirujący – a nie blokujący – feedback.
Najbliższe terminy
szkoleń:
23-24.01.2025 - online
10-11.03.2025 - Warszawa
Cena: 1 690 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Fundamenty rozwoju
- Psychologiczne aspekty działania umysłu
- Definiowanie kompetencji
- Krzywa rozwoju a rozwój kompetencji
- Feedback jako narzędzie rozwijające (siebie i innych)
- Feedback a krytyka
- Dlaczego ludzie nie lubią krytyki?
- Trduność przyjmowania informacji zwrotnej – psychologiczne i socjologiczne aspekty
- Czym jest feedback w kontekście krytyki, a czym nie jest?
- Motywowanie i uzasadnienie – klucze do drugiego człowieka
- „Dlaczego?” a feedback
- Otoczenie informacji zwrotnej
- Przyjmowanie informacji zwrotnej – kto „nadaje się” do przyjmowania feedbacku?
- Środowiskowe kryteria informacji zwrotnej
- Postawa i charakterystyka osoby udzielającej feedbacku
- Typu informacji zwrotnej
- Rodzaje osobowości a modele feedbacku
- Model „kanapki”
- Model FUKO
- Model ZPK
- Model Pendletona
- Pięciostopniowy model informacji zwrotnej
- Informacja zwrotna nastawiona na przyszłość – feedforward
- Czym różni się feedforward od feedbacku?
- Charakterystyka i trening feedforward
- Przejrzysta i relacyjna komunikacja - zbliża do potrzeb obu stron, nastawia na działanie
- Doprecyzowanie oczekiwań, za które możemy wziąć odpowiedzialność
- Konstruktywna informacja zwrotna, która wspiera pracowników
- Feedback a zmiana
- Poszerzona informacja zwrotna, która kształtuje zmianę
- Zmiana zachowań poprzez feedback
- Trening udzielania feedbacku
- Ćwiczenia z różnymi modelami
- Scenki rodzajowe – nagrywane przed kamerą
- Praca w grupach
- Sesja Q&A
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online