WSTĘP DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI
Skoro świat, a co za tym idzie, rynek pracy ewoluuje w stronę innowacyjnych, cyfrowych i digitalizacyjnych rozwiązań, zestaw jakich umiejętności sprawi, że pracownik przyszłości będzie potrafił nie tylko „odnaleźć” się na ryku pracy, ale także osiągać ponadprzeciętne rezultaty? Katalog jakich kompetencji stanie się kluczem do zatrudniania pracowników teraz i w przyszłości? Zestaw jakich kompetencji pozwoli osiągać organizacjom wyniki, w zgodzie z kierunkami zmian, których kursy obecnie są obierane i będą miały ogromne przełożenie na efektywność i sukces? Odpowiedzią jest transformacja cyfrowa, czyli nic innego jak integracja technologii cyfrowej we wszystkich obszarach działalności firmy. Pozwala ona na osiąganie wyższej wydajności oraz sprawności w ramach różnorodnych działań organizacyjnych.
Celem każdego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie jak największego zysku, zwiększenie obrotów posiadanie przewagi nad konkurencją. Można osiągnąć to poprzez walkę cenową, ale to na dłuższą metę może skończyć się niepowodzeniem. Transformacja cyfrowa dobrze zaplanowana (poprzez skutecznie zaimplementowane szkolenia oraz kursy), pozwoli na efektywną zmianę procesów wewnątrz firmy. Skuteczne zaplanowanie działań, odpowiednie wykorzystanie narzędzi/systemów pomoże osiągnąć powyższe cele.
Rekomendujemy opracowane przez konsultantów CERTES warsztaty w ramach Transformacji cyfrowej, skierowane do wszystkich świadomych organizacji.
Skorzystaj ze szkoleń z Transformacji cyfrowej! Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
SZKOLENIA DLA PRZEMYSŁU 4.0 — NOWATORSKIE ROZWIĄZANIA
BADANIE GOTOWOŚCI CYFROWEJ
Badanie gotowości cyfrowej to obszar w którym rozwijane są kompetencje związane z transformacją cyfrową. Poznanie zakresu zmiany, narzędzi związanych z badaniem gotowości cyfrowej, określenia obszarów, od których należy rozpocząć cyfryzację. Warsztat pomorze liderom zmiany w określeniu celów transformacji, pokaże również jak prowadzić rozmowy z dostawcami technologii. Szkolenie wskaże jakimi kompetencjami charakteryzuje się lider P4.0.
ZARZĄDZANIE TRANSFORMACJĄ CYFROWĄ
Głównym celem transformacji cyfrowej jest umiejętność budowania i komunikowania strategii oraz jej
przewodzenie w realizacji. Kompetencja ta obejmuje również umiejętność diagnozy dojrzałości cyfrowej i
umiejętność wyznaczania strategicznych kierunków zmian w przedsiębiorstwie w celu osiągania przewagi
konkurencyjnej.
ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
Podczas warsztatu Uczestnicy poznają etapy procesu zmiany, zasady i techniki zarządzania zmianą oraz prawidłowy przebieg zmian. Dowiedzą się także jak identyfikować rolę wprowadzanej zmiany w przedsiębiorstwie i rozpoznają główne przyczyny niepowodzeń w zarządzaniu zmianą. Dzięki wiedzy, umiejętnościom i zdolności do zarządzania procesami zmian – menedżerowie będą potrafili skutecznie wdrożyć transformację cyfrową.
GOOGLE ANALYTICS
Google Analytics to warsztat, który pokaże od podstaw krok po kroku najważniejsze funkcjonalności i raporty
GA. Szkolenie wskaże jak prawidłowo interpretować dane i jak skutecznie czytać raporty. To warsztat
skierowany dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności dotyczących analityki
internetowej.
NARZĘDZIA GOOGLE W PRACY ONLINE
Przewodnim celem szkolenia jest poznanie jak bezpiecznie wykorzystać możliwości narzędzi jednej z najbardziej
znanych firm na świecie, czyli Google. Szkolenie pozwala zwiększyć swoją skuteczności oraz szybkość pracy i przeznaczone jest dla osób, które chcą lepiej wykorzystywać dostępne narzędzia.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ TECHNOLOGICZNA
Umiejętność identyfikacji potencjalnych korzyści z wykorzystywania nowych technologii cyfrowych w różnych
obszarach działalności firmy to kluczowa kompetencja przyszłości. Kompetencja ta obejmuje również zdolność
rozpoznawania i identyfikacji technologicznych trendów rynkowych związanych z transformacją cyfrową.
KOMUNIKOWANIE STRATEGII TRANSFORMACJI CYFROWEJ
"Komunikowanie strategii transformacji cyfrowej” przygotowuje do samodzielnego kierowania i zarządzania
transformacją cyfrową w obszarze zarządzania zmianą, komunikowania nowej strategii oraz zarządzaniem
zespołem w wirtualnym środowisku.
CUSTOMER USER EXPERIENCE
Czym jest doświadczenie Konsumenta? Jakie są najważniejsze cele w digitial marketingu ? Jak planować CX we
współpracy z agencją i jakie ma znaczenie w budowie i optymalizacji witryny? Czym jest dobra reklama display?
Odpowiedź na te i inne pytania zawarta jest w szkoleniu Customer User Experience.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI
Głównym celem szkolenia jest zwiększenie wiedzy i umiejętności z obszaru korzystania z nowych technologii w
pracy w kontakcie z pracownikami oraz Klientami. Nowoczesne technologie pozwalają na tworzenie i edycje
gier online, wirtualnych tablic, komunikatorów online, storytellingu czy pracy z dyskami sieciowymi i chmurą.
E-FIRMA
E-Firma – pozwala na lepsze zrozumienie czym jest transformacja cyfrowa i jak przekształcić firmę w
nowoczesną organizację przyszłości zgodną z zasadami Przemysłu 4.0. Wiedza pozyskana na szkoleniu pozwoli
zrozumieć zasady transformacji cyfrowej, cel tego działania oraz przygotować się do rozpoczęcia cyfryzacji.
OFFICE 365
Głównym celem szkolenia jest nabycie umiejętności obsługi rozwiązań usługi Office365 pozwalające zwiększyć
konkurencyjność. Szkolenie przeznaczone jest dla osób ceniących wspólną pracę w zespołach, które chcą
pracować efektywniej dzięki rozwiązaniom firmy Microsoft.
ZARZĄDZANIE PRODUKTEM – INTELIGENTNY PRODUKT
Zarządzanie produktem/usługą ma szczególne znaczenie w procesie budowania wartości w oparciu o tzw. inteligentny produkt/usługę. Podczas warsztatu uczestnicy zrozumieją czym charakteryzuje się inteligentny produkt/usługa, zrozumieją jakie korzyści płyną z zastosowania inteligentnych rozwiązań i wykorzystania danych w projektowaniu produktów/usług. Dowiedzą się także jak zastosować narzędzia PLM.