Stefan Popkowski
Szkolił, doradzał m.in. dla:
Grupa Veolia, Janssen Cilag, Glaxo Smith Kline, Polfa, PSA, VW, Mazda, Volvo, Goodyear Dębica, PLL LOT, Skanska, Budimex, Mostostal, Puro Hotels, Accor, Hestia, PZU S.A., City Handlowy, PKO BP, Orlen, GE, E&Y, Geberit, Bahlsen, Żywiec S.A., Maspex, DPD, Oriflame, LPP, Merck, PGE, Siemens, Komputronik, Empik, Platon, Kajima, IQVIA, Kimball i innych.
Wiedza i kompetencje
- Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi
- Ukończył szereg kursów z zakresu negocjacji i sprzedaży, m.in. z wykorzystaniem metodologii Sandler Sales Institute oraz metodą sprzedażową „Quota”, NIP Negociacion School, Extended DISC
Specjalizacja
- Zarządzanie i przywództwo
- Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Komunikacja i inne umiejętności interpersonalne
Doświadczenie i osiągnięcia
- Ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tzw. umiejętności miękkich dla organizacji z różnych branż
- Ponad 20 lat doświadczenia w pracy aktorskiej i reżyserskiej oraz produkcji filmowej i tv. Produkuje filmy reklamowe oraz szkoleniowe
- Prowadzi mediacje społeczne przy Stowarzyszeniu Obywatelskim Saska Kępa