Stefan Popkowski

Trener
Konsultant
Coach

Wiedza i kompetencje


  • Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi.
  • Ukończył szereg kursów z zakresu negocjacji i sprzedaży, m.in. z wykorzystaniem metodologii Sandler Sales Institute oraz metodą sprzedażową „Quota”, NIP Negociacion School, Extended DISC.

Specjalizacja


  • Zarządzanie i przywództwo
  • Sprzedaż, negocjacje i obsługa klienta
  • Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
  • Komunikacja i inne umiejętności interpersonalne

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tzw. umiejętności miękkich dla organizacji z różnych branż.
  • Ponad 20 lat doświadczenia w pracy aktorskiej i reżyserskiej oraz produkcji filmowej i tv. 
  • Produkuje filmy reklamowe oraz szkoleniowe.
  • Prowadzi mediacje społeczne przy Stowarzyszeniu Obywatelskim Saska Kępa.
  • Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu negocjacji podstawowych i zaawansowanych (B2B, B2C), sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej oraz sztuki prezentacji, obsługi klienta, komunikacji, współpracy.
 

Szkolił, doradzał m.in. dla:


Janssen Cilag, Glaxo Smith Kline, Polfa, PSA, VW, Mazda, Volvo, Goodyear, Dębica, PLL LOT, Skanska, Telekomunikacja Polska, Orange, Budimex, Mostostal, Puro Hotels, Accor, Hestia, PZU S.A., City Handlowy, PKO BP, Orlen, GE, E&Y, Geberit,  Bahlsen, Żywiec S.A., Maspex, DPD, Oriflame, LPP, Merck, PGE, Siemens, Komputronik, Empik, Platon, Kuehne + Nagel, Kajima, IQVIA, Kimball, Polpharma Polska,  NFZ, Veolia, PGE Polska Grupa Energetyczna i wielu innych.