Paweł Bukowski

Trener
Konsultant
Ekspert ds. e-marketingu

Wiedza i kompetencje


Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku Informatyka. Od 2015 roku wykładowca Społecznej Akademii Nauk w Łodzi – Katedry Gospodarki Elektronicznej.

Specjalizacja


  • Wstęp do informatyki
  • Systemy informatyczne
  • Projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymi
  • Bezpieczeństwo informacji
  • Systemy i narzędzia informatyczne w Zarządzaniu
  • e - firma
  • e – Administracja
  • CRM
  • Modele e-biznesu
  • Media społecznościowe i e-marketing
  • Umiejętności interpersonalne

 

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Ponad 16 letni staż pracy we wdrażaniu usług na rynek polski i zagraniczny w tworzeniu nowych i innowacyjnych rozwiązań ułatwiających projektowanie wraz z międzynarodową firmą Autodesk dla wielu podmiotów publicznych, biznesowych, czy z sektora prywatnego, pozwoliło mu zdobyć doświadczenie w budowaniu nowych rozwiązań dla różnych gałęzi przemysłu i biznesu. 
  • Zajmuje się głównie zagadnieniami na pograniczu informatyki i szeroko rozumianego biznesu, oraz kreowaniem wizerunku w internecie. 
  • Szerokie spektrum i zakres tematyczny prowadzonych przez trenera szkoleń (od Googla, po e-firmę czy budowanie wizerunku w internecie) pozwoli znaleźć idealne rozwiązania dla rozwoju cyfrowego przedsiębiorstwa. 
  • Bycie właścicielem firmy, doświadczenie menedżerskie, praca z sektorem prywatnym i publicznym pozwoliło mu poznać podstawy determinantów efektywności gospodarczej. 
  • Samodzielne tworzenie i rozwijanie biznesu przez trenera, znalazło przełożenie w budowaniu strategii i rozwoju biznesowego oraz tworzeniu długofalowej i efektywnej strategii.
 

Szkolił, doradzał m.in. dla:


ABB; Kellogg’s; Fujitsu, Grupa Veolia, Top Farms, TopGEN, Cuki Alfatec, Politechnika Warszawska, AGH, UTH Warszawa, SAN Łódź, Politechnika Śląska, Politechnika Poznańska, Politechnika Łódźka i innych.