Paweł Bukowski
Trener
Konsultant
Ekspert ds. e-marketingu
Wiedza i kompetencje
Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku Informatyka. Od 2015 roku wykładowca Społecznej Akademii Nauk w Łodzi – Katedry Gospodarki Elektronicznej.
Specjalizacja
- Wstęp do informatyki
- Systemy informatyczne
- Projektowanie i zarządzanie serwisami internetowymi
- Bezpieczeństwo informacji
- Systemy i narzędzia informatyczne w Zarządzaniu
- e - firma
- e – Administracja
- CRM
- Modele e-biznesu
- Media społecznościowe i e-marketing
- Umiejętności interpersonalne
Doświadczenie i osiągnięcia
- Ponad 16 letni staż pracy we wdrażaniu usług na rynek polski i zagraniczny w tworzeniu nowych i innowacyjnych rozwiązań ułatwiających projektowanie wraz z międzynarodową firmą Autodesk dla wielu podmiotów publicznych, biznesowych, czy z sektora prywatnego, pozwoliło mu zdobyć doświadczenie w budowaniu nowych rozwiązań dla różnych gałęzi przemysłu i biznesu.
- Zajmuje się głównie zagadnieniami na pograniczu informatyki i szeroko rozumianego biznesu, oraz kreowaniem wizerunku w internecie.
- Szerokie spektrum i zakres tematyczny prowadzonych przez trenera szkoleń (od Googla, po e-firmę czy budowanie wizerunku w internecie) pozwoli znaleźć idealne rozwiązania dla rozwoju cyfrowego przedsiębiorstwa.
- Bycie właścicielem firmy, doświadczenie menedżerskie, praca z sektorem prywatnym i publicznym pozwoliło mu poznać podstawy determinantów efektywności gospodarczej.
- Samodzielne tworzenie i rozwijanie biznesu przez trenera, znalazło przełożenie w budowaniu strategii i rozwoju biznesowego oraz tworzeniu długofalowej i efektywnej strategii.
Szkolił, doradzał m.in. dla:
ABB; Kellogg’s; Fujitsu, Grupa Veolia, Top Farms, TopGEN, Cuki Alfatec, Politechnika Warszawska, AGH, UTH Warszawa, SAN Łódź, Politechnika Śląska, Politechnika Poznańska, Politechnika Łódźka i innych.