Michał Pawlik

Trener
Konsultant
Ekspert ds. marketingu
 

Wiedza i kompetencje


Właściciel agencji marketingowej MOOQ, obsługującej m.in. VIESSMANN, OPERA SOFTWARE, BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO.

Ekspert w zakresie strategii marketingowych i skutecznych narządzi komunikacyjnych oraz copywritingu.

Specjalizacja


  • Umiejętności menedżerskie – przywództwo, komunikacja menedżerska, zarządzanie i budowanie zespołu, motywowanie, zarządzanie zmianą, MBO, zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie pokoleniami,
  • Sprzedaż, negocjacje biznesowe i handlowe, obsługa klienta
  • Wprowadzenie do marketingu, 
  • Social media marketing (prowadzenie oraz kampanie płatne), Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok, 
  • Strategia marki i produktu (branding), 
  • Design thinking/Service Design, 
  • Employer branding, Personal branding, 
  • Public relations i pisanie tekstów, 
  • Influencer marketing, 
  • Content marketing, 
  • Storytelling, 
  • Badania i analizy marketingowe, 
  • User Experience, 
  • Marketing w czasach kryzysu,
  • Copywriting.

Doświadczenie i osiągnięcia


  • W branży marketingowej od kilkunastu lat. Współpracował w zakresie badan i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe. Związany był z firma Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.
  • Autor i współautor wielu publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branzowych oraz prowadzacy szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki.
 

Szkolił, doradzał m.in. dla:


MINI – BMW, ALGIDA, POLSAT, NBA, UBER, MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ i innych.