Magdalena Trus-Urbańska
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Grupa ENERGA, Kolporter, Superpharm, SKOK, Polomarket, Roche Diagnostic, Grupa Strabag, Genexo, Pandora, Igus, OPEC, PM Sport, Labsoft, Dr Zdrowie, Glencore, Sealed air, Grupa Orlen, Grupa Waspol, Nestle Polska, Prosper, Diverse, Whirpool, Polimex Mostostal, Administracja Publiczna i innych.
Wiedza i kompetencje
- Psycholożka, specjalistka PR i komunikacji w biznesie
- Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Warszawskiego
Specjalizacja
- Kompetencje managerskie: budowanie zespołu, motywowanie i inspirowanie, przywództwo
- Kompetencje interpersonalne: komunikacja, konflikty, zarządzanie sobą w czasie, kreatywność, work-life balance
- Budowanie standardów obsługi klienta
- Techniki negocjacji
- Prezentacje i wystąpienia publiczne
- Budowanie wizerunku
Doświadczenie i osiągnięcia
- Przeprowadziła ok. 1500 dni szkoleniowych na przestrzeni 11 lat pracy trenerskiej
- od 2009 roku konsultantka w CERTES dla branży energetycznej, odzieżowej, farmaceutycznej i budowlanej oraz FMCG
- Konsultantka biznesowa Akademii Leona Koźmińskiego
- 5 lat doświadczenia na stanowisku Dyrektora Komunikacji w agencji marketingowej Ambermedia Ltd., gdzie odpowiadała za budowanie wizerunku firm, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi oraz komunikację wewnętrzną
- Współzałożycielka Laboratorium Psychosomatyki i Psychologii Chirurgii - prowadzi wykłady z psychologii zdrowia, bierze udział w badaniach naukowych oraz konferencjach medycznych