Magdalena
Grochowska
Certyfikowana trenerka biznesu, dyplomowana konsultantka metody Maxie DISC oraz HARRISON assessments.
Prowadziła warsztaty rozwojowe i doradzała m.in. dla:
Millennium, BNP Paribas, Directio Consulting Group, Grupa Arteria, Contact Center, Orange, PZU, TAURON, Philip Morris Polska, Nationale-Nederlanden, Furgonetka, PayPo, Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Portowej Straży Pożarnej , Elbląski Park Technologiczny
Wiedza i kompetencje
- Ukończyła studia inżynierskie z zarządzania firmą na kierunku "transport i logistyka"
- Posiada tytuł Technika Informatyka
- Obecnie studentka III roku psychologii klinicznej
Specjalizacja
Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które dążą do zaangażowania pracowników w cele organizacji, w obszarach zwiększenia efektywności osobistej. Prowadzi szkolenia z zakresu:
- umiejętności menedżerskich i zarządzania zespołami
- udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- motywowania i wyznaczania celów
- budowania autorytetu szefa i budowania marki osobistej
- zarządzania sobą w czasie
- umiejętności handlowych, tj. obsługa klienta, budowanie długotrwałych relacji z klientami, badanie preferencji klientów, aktywna sprzedaż, pozyskiwanie rekomendacji, mając zawsze na uwadze, że biznes tworzą ludzie!
Inne obszary specjalizacji to:
- asertywność, inteligencja emocjonalna, automotywacja, samodyscyplina
- efektywna komunikacja
- dobra organizacja pracy
- kreatywność
- odporność na stres, budowanie pewności siebie
- trening dla trenerów
Doświadczenie i osiągnięcia
Doświadczenie, które posiada to efekt 20-letniej, wytężonej i pełnej motywacji pracy. Zarządzała firmami i zespołami, ze spektakularnymi sukcesami. Zdobyte praktyczne doświadczenie, poparte ukończoną szkołą trenerów, z ogromną pasją i zaangażowaniem, wykorzystuje na sali szkoleniowej.
- Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele osobiste i zawodowe poprzez dostarczanie kompetencji społecznych: umiejętności zarządzania emocjami, myślami i zachowaniami umożliwiających osiąganie wyznaczonych celów
- Bazuje na wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nauk w postaci konkretnych narzędzi z obszaru marketingu, sprzedaży, zarządzania, psychologii, rozwoju osobistego
- Prowadziła szkolenia między innymi dla branż: telekomunikacyjnej, energetycznej, finansowej, tytoniowej, ubezpieczeniowej, spożywczej