Trenerka | Konsultantka | Doradczyni

Magdalena
Grochowska

Certyfikowana trenerka biznesu, dyplomowana konsultantka metody Maxie DISC oraz HARRISON assessments.


Prowadziła warsztaty rozwojowe i doradzała m.in. dla:

Millennium, BNP Paribas, Directio Consulting Group, Grupa Arteria, Contact Center, Orange, PZU, TAURON, Philip Morris Polska, Nationale-Nederlanden, Furgonetka, PayPo, Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Portowej Straży Pożarnej , Elbląski Park Technologiczny

Wiedza i kompetencje

  • Ukończyła studia inżynierskie z zarządzania firmą na kierunku "transport i logistyka"
  • Posiada tytuł Technika Informatyka
  • Obecnie studentka III roku psychologii klinicznej

Specjalizacja

Specjalizuje się w projektach rozwojowych, które dążą do zaangażowania pracowników w cele organizacji, w obszarach zwiększenia efektywności osobistej. Prowadzi szkolenia z zakresu:

  • umiejętności menedżerskich i zarządzania zespołami
  • udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
  • motywowania i wyznaczania celów
  • budowania autorytetu szefa i budowania marki osobistej
  • zarządzania sobą w czasie
  • umiejętności handlowych, tj. obsługa klienta, budowanie długotrwałych relacji z klientami, badanie preferencji klientów, aktywna sprzedaż, pozyskiwanie rekomendacji, mając zawsze na uwadze, że biznes tworzą ludzie!

Inne obszary specjalizacji to:

  • asertywność, inteligencja emocjonalna, automotywacja, samodyscyplina
  • efektywna komunikacja
  • dobra organizacja pracy
  • kreatywność
  • odporność na stres, budowanie pewności siebie
  • trening dla trenerów

Doświadczenie i osiągnięcia

Doświadczenie, które posiada to efekt 20-letniej, wytężonej i pełnej motywacji pracy. Zarządzała firmami i zespołami, ze spektakularnymi sukcesami. Zdobyte praktyczne doświadczenie, poparte ukończoną szkołą trenerów, z ogromną pasją i zaangażowaniem, wykorzystuje na sali szkoleniowej.

  • Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele osobiste i zawodowe poprzez dostarczanie kompetencji społecznych: umiejętności zarządzania emocjami, myślami i zachowaniami umożliwiających osiąganie wyznaczonych celów
  • Bazuje na wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nauk w postaci konkretnych narzędzi z obszaru marketingu, sprzedaży, zarządzania, psychologii, rozwoju osobistego
  • Prowadziła szkolenia między innymi dla branż: telekomunikacyjnej, energetycznej, finansowej, tytoniowej, ubezpieczeniowej, spożywczej