Katarzyna Wąsowska
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Leroy Merlin, Auchan, Decathlon, KappAhl, Wrigley, Caparol, Ambra, Energa, PGNiG, ESRI Polska, Technicolor, Konsalnet, FB Serwis, Hipp, Saint Gobain, Lafarge, Grupa Chemiczna CIECH, Generali, PZU, Nationale Nederlanden, Polkomtel, Play, TVN, Actavis, Polska Grupa Farmaceutyczna, Adamed, Volvo Financial Services, BGŻ, mBank, PKO BP, Narodowy Bank Polski, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Urząd Dozoru Technicznego, Urząd Transportu Kolejowego, Ministerstwo Zdrowia i innych.
Wiedza i kompetencje
- Psycholożka społeczna i socjolożka organizacji i pracy (MISH, UW)
- Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu HR Business Partneringu na ALK
- Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP
- Posiada certyfikaty metody Insights Discovery oraz Facet5
Specjalizacja
- Assessment/ Development Center
- Rekrutacja oparta na kompetencjach
- Szkolenia dla asesorów oraz HR Bussines Partner
- Budowanie modeli wartości i kompetencji oraz systemów ocen okresowych pracowników
- Rozwój kompetencji menedżerskich
- Efektywność osobista i zespołowa Insights Discovery
- Komunikacja i współpraca w zespole
Doświadczenie i osiągnięcia
- Od 2008 roku zarządza zespołami projektowymi, realizującymi programy szkoleniowe i doradcze z zakresu szeroko rozumianego ZZL
- Zaprojektowała i przeprowadziła ok. 500 dni szkoleniowych w firmach z różnorodnych branż i sektorów
- Koordynator oraz i asesor wiodący w ok. 100 sesjach Assessment/ Development Center
- Współautorka książki „Assessment/ Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy”(OnePress)
- Wykładowczyni studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie