Filip Rostecki

Trener,
Sparing Partner,
Aktor spektakli interaktywnych

Wiedza i kompetencje


Trener i konsultant specjalizujący się w projektowaniu oraz zarządzaniu kompleksowymi akademiami rozwojowymi. Ekspert w obszarach negocjacji, budowania porozumienia, przywództwa, zarządzania różnorodnością i inkluzywności. W swojej pracy stosuje innowacyjne podejścia, wykorzystując interaktywne spektakle oparte na metodzie dramy oraz symulacje biznesowe. Prowadzi sesje Assessment/Development Center, wspierając uczestników w odkrywaniu i prezentowaniu ich potencjału. Absolwent Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoły Trenerów SWPS. Posiada certyfikacje Extended DISC®, Smile Urbo™ oraz Blanchard® w zakresie Przywództwa SLII Experience™. Ukończył program Train The Trainer w Fundacji Realia Kariery.

Specjalizacja


Ekspert w prowadzeniu negocjacji biznesowych – zarówno podstawowych, jak i zaawansowanych. Specjalizuje się w zarządzaniu konfliktem, wywieraniu wpływu, komunikacji menedżerskiej, asertywności oraz wdrażaniu metod rozwoju przywództwa. Tworzy i realizuje akademie menedżerskie, pomagając liderom i ich zespołom budować efektywne relacje i kulturę współpracy. Posiada unikalne doświadczenie w zastosowaniu metody dramy w szkoleniach, co pozwala na głębsze zrozumienie dynamiki interpersonalnej w organizacjach.

Doświadczenie i osiągnięcia


Przeprowadził szkolenia dla ponad 400 menedżerów, zdobywając szeroką wiedzę o specyfice różnych branż. Przed rozpoczęciem kariery w branży szkoleniowej pełnił przez kilka lat rolę członka zarządu fundacji wspierającej kandydatów na rynku pracy. Posiada bogate doświadczenie w realizacji złożonych projektów rozwojowych, takich jak:

  • Wdrożenie modelu Blanchard: Przywództwo SLII Experience™ w firmie z branży FMCG.
  • Zarządzanie roczną akademią negocjacji dla kupców i kupczyń w firmie produkującej żywność, obejmującą badanie potrzeb i organizację grup fokusowych.
  • Projektowanie i realizacja dwóch edycji akademii menedżerskich dla liderów i kierowników z branży budowlanej – od badań potrzeb po zarządzanie projektem i przygotowanie case'ów rozmów menedżerskich.
  • Współtworzenie koncepcji i prowadzenie kick-offu z sesją "world café" w ramach projektu dla wyższej kadry menedżerskiej w branży automotive.
 

Szkolił, doradzał m.in. dla:


Firm i instytucji z branż: budowlanej, farmaceutycznej, finansowej, FMCG, motoryzacyjnej, przemysłowej, telekomunikacyjnej, organizacji pozarządowych oraz urzędów państwowych. Współpracował z takimi firmami jak Netto, Ghelamco, Kancelaria DZP, Etteplan, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, e-point, AstraZeneca Poland, Kajima Poland, KIA oraz SMA Magnetics.