Emilia Wiśniewska
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Makro Cash & Carry, Media Saturn, Rossman, RWE, Deloitte, Benefit System, Agencja Modernizacji i Restrukturyzacji Rolnictwa, Bioderma, Cardiff Ubezpieczenia, Centrum Projektów Europejskich, Emmerson Nieruchomości, Grupa Orlen, Inter Cars , Inditex, Kancelaria Rady Ministrów, Kancelaria Sejmu, Lafarge Holcim, Libella, Levi’S, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Skarbu, Ministerstwo Zdrowia, Mondial Assistance – Grupa Allianz, Beneton, MSD, New Yorker, Poczta Polska, Pentacomp, Port Lotniczy Warszawa Modlin, Sandoz, SCA, Samsung, Eurest, Falck, Sodexo, Superpharm, T-mobile, Toys R Us, TRW, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Veolia, Whirlpool, Warta, ZUS, Euler Hermes, Grupa Lotos, HRK, Grupa Allegro i innych.
Wiedza i kompetencje
- Absolwentka filozofii oraz międzywydziałowych studiów z zakresu psychologii i dziennikarstwa
- Od 2009 roku wykładowczyni akademicka - prowadzi zajęcia z etyki biznesu oraz filozofii zarządzania
- Doktorantka w trakcie przewodu doktorskiego z etyki biznesu i filozofii zarządzania
- Ambasadorka Krickpatrick Partners
Specjalizacja
- Umiejętności menedżerskie - przywództwo, komunikacja menedżerska, zarządzanie i budowanie zespołu, motywowanie, zarządzanie zmianą, MBO, zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie pokoleniami
- Strategie biznesowe
- Sprzedaż, negocjacje biznesowe i handlowe, obsługa klienta
- Specjalistyczne warsztaty dla HR oraz projekty rozwojowe
- Obszary ogólnorozwojowe - efektywność osobista, multitasking, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, komunikacja, zarządzanie stresem, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, sztuka prezentacji, zarządzanie energią
- zarządzanie konfliktem
- Cyfryzacja i digitalizacja
- Digital mindset
- Diversity & inclusion
Doświadczenie i osiągnięcia
- Doświadczenie zawodowe zdobywała we współpracy z ogólnopolskimi mediami, początkowo w Polskim Radio. Współpraca ta obejmowała szereg działań z zakresu Public Relations
- Pełniła również funkcję facylitatora w negocjowaniu kontraktów podczas organizowanych przez Polskie Radio wydarzeń kulturalnych. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym "Panoramy". Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły jej na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych
- Współpracowała z jedną z czołowych firm szkoleniowych, gdzie rozpoczęła jako menedżer ds. realizacji komercyjnych projektów szkoleniowych, kierując zespołem koordynatorów. Pełniła również funkcję Project Managera w zakresie działań PR-owych
- Posiada 10 lat doświadczenia trenerskiego
- Praktyczka biznesu - zdobyła bogate doświadczenie realizując Akademie Menedżera dla najbardziej znanych firm w kraju
- Jest autorką wielu artykułów branżowych (jej publikacje ukazują się m.in. w HR trendy, Benefit, HR Standard)
- Wspiera działy personalne w projektach z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, t.j. model kompetencji, programy talentowe, czy oceny okresowe
- Autorka programów: multitasking w oparciu o metodologię GTD Davida Allena, zarządzanie stresem, budowanie motywacji i automotywacji w oparciu o model FLOW, onnboarding, storytelling, lider transformacyjny, innowacyjność w biznesie