Trener | Coach | Konsultant

Daniel Wąsik

Szkolił, doradzał m.in. dla:

Essity Czech & Slovakia, Essity Poland, IBD Business School, Smurfit-Kappa, Roche IT, KMD, FIS, Atos, Schibsted, UNIT4, mBank, Schouten Global, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Crown Packaging, TOP S.A., Danone, Cersanit S.A, PKN Orlen, BP, DHL, PEC Katowice S.A., Krakowski Holding Komunalny, Kolbud, PKO Leasing, Nordea Bank, Santander Bank, Google, Microsoft, Motorola, Ontex, Telekomunikacja Polska, Orange, T- Mobile, Polska Spółka Gazownictwa, Makro Cash and Carry, British American Tobacco, ArcelorMittal Poland, Kingspan, Essel Pro Pack, Mattel, Warta, Adamed, Mylan, C Hartwig, Raben, Colour Factory i innych.

Wiedza i kompetencje

  • Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim
  • Dyplomowany trener Szkoły Trenerów i Konsultantów MATRIK

Specjalizacja

  • Zarządzanie i przywództwo
  • Sprzedaż i obsługa klienta
  • Diagnoza kompetencji pracowniczych
  • HR i plany Rozwojowe
  • Umiejętności i rozwój osobisty
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Wystąpienia publiczne

Doświadczenie i osiągnięcia

  • Praktyk biznesu i psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem.
  • Łączy doświadczenia zdobyte jako trener, konsultant, menedżer, psycholog sportu i przedsiębiorca.
  • Jako trener i konsultant specjalizuje się w obszarze zarządzania, sprzedaży i obsługi klienta. Tworzył i wdrażał programy rozwoju kompetencji menadżerskich oraz sprzedażowych. Przygotowywał wdrożenia standardów obsługi klienta oraz zarządzania doświadczeniem Klienta.