Paweł Kacprzak
Szkolił, doradzał m.in. dla:
TP S.A., Plus GSM. Orange, Era, PKO BP, BOŚ Bank, GM Money Bank, Farmacol, Polfarmex, PKN Orlen, Metalplast LOB, Grene, Hortimex, Roben Ceramika Budowlana, mPunkt Polska, DGA, Profim, MSWiA, MPiPS, Lafarge Cement, Nordea, Shell, Astellas, Bombardier, Sanitec Koło, mPunkt, Konin, Union Knoph, AD Polska, Auchman, Maspex, Tymbark, Pamapol S.A., Ekoland, Eden i innych.
Wiedza i kompetencje
- Licencjonowany trener i konsultant – Certyfikowany Trener, DTI Master Trener, Certyfikowany Trener Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys
- Absolwent kierunku socjologia oraz studioów podyplomowych z zakresu pedagogiki i andropedagogiki
- Absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania marketingiem i sprzedażą oraz zarządzania systemami poprawy jakości
Specjalizacja
- Szkolenia kadry menedżerskiej
- Zarządzanie marketingiem
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie systemami poprawy jakości
- Szkolenia rozwojowe
Doświadczenie i osiągnięcia
- Trener, konsultant, z ponad 20-letnią praktyką zawodową w opracowywaniu i realizacji projektów rozwojowych dla menadżerów i pracowników firm z sektora budowlanego, produkcyjnego, bankowego, informatycznego, FMCG, farmaceutycznego
- Pracował jako konsultant m.in. Telekomunikacja Polska, House of Skills, Competetive Skills, Firma 2000 - odpowiedzialny za rozwój setek trenerów w Polsce w ramach Szkoły Trenerów Firmy 2000. Wcześniej był sprzedawcą, Key Account Managerem, Dyrektorem Sprzedaży
- Jest ekspertem w zakresie projektowania i realizacji programów szkoleniowych z zakresu zarządzania i przywództwa, intermentoringu, negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji, efektywności osobistej
- Jest też doświadczonym coachem i mentorem specjalizującym się w wspieraniu rozwoju średniej i wyższej kadry menedżerskiej
- Osiągnięcia zawodowe – realizacja przeszło 2500 szkoleń, podczas których zostało przeszkolonych ponad 35000 pracowników, menadżerów, właścicieli różnych firm i instytucji
- W roku 2009 otrzymał tytuł wzorowego Trenera Warszawskiego Instytutu Bankowości, podczas szkoleń realizowanych w roku 2010 w ramach projektu EFS dla Mazowieckiego Centrum Szkoleń (realizacja 32 szkoleń) – średnia ocena 4,95 w skali 5 punktowej. Realizacja kilkuset sesji coachingowych i mentoringowych dla menadżerów z kilkudziesięciu firm