E-COMMERCE
& DIGITAL MARKETING

ROZWIĄZANIA PRZYSZŁOŚCI 4.0 – DIGITAL MARKETING


E-commerce i jest najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem w Polsce. Obecnie bardzo wiele Organizacji podejmuje decyzje o całkowitym przeniesieniu biznesu do rzeczywistości cyfrowej, bądź o prowadzeniu biznesu w dwóch wymiarach: zarówno w obszarze sprzedaży tradycyjnej, jak i wykorzystując dodatkowo potęgę e-commerce. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest wariant hybrydowy, tj. wsparcie nowoczesnymi kanałami sprzedaży tego tradycyjnego modelu, który nadal pełni rolę wiodącego i z perspektywy specyfiki branży, prędko się to nie zmieni. Obecnie e-commerce jest kojarzone przede wszystkim z różnorodnymi platformami zakupowymi, serwisami aukcyjnymi. Warto wspomnieć, że takie inicjatywy to obecnie, z racji możliwości rynkowych, jedynie fragment działalności w sektorze e-commerce. Specjaliści są zgodni co do tego, że znaczącą dziś rolę odgrywają także programy partnerskie, social media, fora internetowe czy aplikacje telefoniczne. Ogromny rozwój cyfrowy, którego jesteśmy aktualnie świadkami na przestrzeni ostatnich kilku lat, nie pozostawia złudzeń. Zarówno przyszłość szeroko rozumianego marketingu, jak i reklamy tkwi dziś w digitalu. Dlatego tak istotną rolą jest kształcenie pracowników poprzez warsztaty czy kursy z digital marketingu by móc być na bieżąco z obowiązującymi trendami.

Digital marketing pozwala na skuteczniejsze budowanie marki firmy oraz kształtowanie własnego wizerunku w mediach społecznościowych. Głównym zadaniem digital marketingu jest spowodowanie zarówno wzrostu sprzedaży, jak i rozpoznawalności marki.


Skorzystaj ze szkoleń z Transformacji cyfrowej! Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!


    SZKOLENIA DLA PRZEMYSŁU 4.0 - NOWATORSKIE ROZWIĄZANIA


    Wiemy jak kluczową rolę w XXI wieku ogrywa dobór odpowiednich mechanizmów, narzędzi oraz metodyk w procesie rozwoju świadomych przedsiębiorstw. Polecamy — stworzone przez ekspertów i konsultantów CERTES — najnowsze szkolenia w ramach E-COMMERCE I DIGITAL MARKETING w kontekście Przemysłu 4.0.
     

    MARKETING I SPRZEDAŻ W GOSPODARCE CYFROWEJ

    Głównym celem szkolenia jest umiejętność koordynacji i wyznaczania celów do realizacji działań marketingowych i sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach realizacji strategii transformacji cyfrowej przedsiębiorstwa. Podczas warsztatu uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu i sprzedaży z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi sprzedaży i kanałów komunikacji marketingowej.

     

    BUDOWANIE WIZERUNKU MARKI ON-LINE

    Warsztat doskonali umiejętności budowania marki firmy oraz kształtowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych. Uczestnik szkolenia pozna dostępne narzędzia mediów społecznościowych do profesjonalnego zarządzania własnym wizerunkiem tworzonej / zarządzanej przez siebie firmy czy oferowanych na rynku usług. Warsztat jest dla wszystkich, którym nie jest obojętny własny wizerunek lub wizerunek swojej firmy w Internecie.

     

    MARKETING INTERNETOWY

    Szkolenie pozwali poznać zasady tworzenia strategii marketingowej w digitalu. Uczestnik warsztatu nauczy się planować działania marketingowe w Internecie, od ustalania celów, po określanie grup docelowych, wybór kanałów komunikacji oraz analizę i planowanie kampanii. Warsztat nauczy uczestników tworzenia skutecznych przekazów reklamowych, prowadzenia social mediów i pozyskiwania baz do e-mail marketingu.

     

    SKUTECZNY E-MAIL MARKETING

    Skuteczny E-mail Marketing pozwala poznać zasady tworzenia mailingów i pozyskiwania użytkowników danej strony do bazy mailingowej. Uczestnik szkolenia nauczy się pisać skuteczne newslettery ze znajomością podstawowych zasad niezbędnych do zaplanowania kampanii mailinowej. Warsztat zapewni także wiedzę o dostępnych narzędziach, ich cechach oraz o możliwościach mierzenia skuteczności wysyłanej kampanii.

     

    SOCIAL MEDIA I MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY

    Usystematyzowanie wiedzy o serwisach społecznościowych i poprowadzenie uczestników w stronę odpowiedniego wyboru kanałów do komunikacji treści marketingowych oraz opracowywania treści dostosowanych do założonych celów. Podczas szkolenia pokazane będzie jak zbudować efektywną strategię działań opartą o content marketing na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn i YouTube.

     

    PROJEKTOWANIE GRAFICZNE ZA POMOCĄ BEZPŁATNYCH APLIKACJI

    Podczas warsztatu przedstawione zostaną możliwości bezpłatnych aplikacji graficznych. Uczestnik nauczy się projektowania grafik do mediów społecznościowych oraz grafik do druku - bilboard, plakat, ulotka, wizytówka. Podczas zajęć zostanie również przedstawiona funkcja tworzenia grafik za pomocą szablonów. Jako dopełnienie zaprezentowane zostaną również darmowe kreatory logotypów.

     

    SEARCH ENGINE MARKETING

    Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) –to strategia marketingu cyfrowego stosowana w celu zwiększenia widoczności witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Zwiększenie widoczności przekłada się na wzrost liczby kliknięć w dane linki kierujące do konkretnej witryny, a tym samym przyczynia się do zwielokrotnienia liczby użytkowników w serwisie. Na SEM składa się pozycjonowanie (SEO) i kampanie PPC (z ang. Pay Per Click).

     

    REKLAMA DISPLAY

    Reklama display to forma reklamy graficznej widoczna na komputerach i urządzeniach mobilnych. Jej głównym zadaniem jest przyciąganie odbiorów witryn internetowych i mediów społecznościowych. Jeśli zostanie odpowiednio przygotowana i zaplanowana, pozwala na zwiększenie konwersji, świadomości marki oraz sprzedaży. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak stworzyć skuteczną reklamę graficzną (statyczną lub animowaną).

     

    E-COMMERCE

    Celem szkolenia jest przedstawienie Uczestnikom dobrych praktyk w zakresie wykorzystywania potęgi i możliwości rozwiązań sprzedażowych z wykorzystaniem najprężniej rozwijającego się sektora e-commerce. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych wykorzystując nowe rozwiązania, które wspierają takie procesy jak m.in. docieranie do nowych klientów, lokalizacja obecnych, wykorzystanie rozwiązań cyfrowych.

     

    PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PROMOCYJNEJ

    Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobierać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele oraz jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy.

     

    CUSTOMER (USER) EXPERIENCE

    Czym jest doświadczenie Konsumenta? Jakie są najważniejsze cele w digitial marketingu ? Jak planować CX we współpracy z agencją i jakie ma znaczenie w budowie i optymalizacji witryny? Czym jest dobra reklama display? Odpowiedź na te i inne pytania zawarta jest w szkoleniu Customer User Experience.
     

     

    CONTENT MARKETING

    Content marketing to strategia marketingowa wykorzystywana do przyciągania, angażowania i zatrzymywania odbiorców poprzez kreowanie i udostępnianie odpowiednich raportów, artykułów, filmów czy podcastów. Ten trend zarówno zapewnia wiedzę ekspercką, jak i promuje świadomość marki w internecie.
     

     

    DIGITAL MARKETING

    Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy dotyczącej działań online, które przekładają się na poprawę widoczności firmy i usług oraz zwiększenie świadomości marki. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć korzyści płynące z komunikacji internetowej oraz zdobyć praktyczną wiedzę na temat wdrożenia kanałów digitalowych do strategii firmy.
     

     

    MOBILE MARKETING

    Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się jakie są podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu. Jak zbudować witrynę mobilną? Jak skutecznie zaplanować mobilną reklamę? Jakie są dostępne narzędzia w mobil’u? Czym jest analityka i jak dostosować pojęcia pod aspekty prawne w mobil’u?
     

     

    EFEKTYWNA PREZENTACJA I SPRZEDAŻ NA LI

    Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie zaplanować pracę i aktywność na LinkedIn. Zrozumieją czym jest mierzona efektywność (zasięgi x merytoryka wpisów = nowe kontakty). Dowiedzą się także od czego powinni zacząć pozyskiwanie Klientów, jak dążyć do sprzedaży bez nachalnych komunikatów sprzedażowych. Otrzymają wiedzę i narzędzia dotyczące stworzenie spójnego i skutecznego profilu biznesowego.

    POWIĄZANE PRODUKTY