LIDER 4.0
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest umiejętność budowania wartości i modelu biznesowego w ramach sieciowego kreowania wartości i realiach gospodarki cyfrowej. Uczestnicy podczas warsztatu zidentyfikują przykłady i zasady funkcjonowania nowych modeli biznesowych oraz obszary, w których można je zastosować. Ponadto zrozumieją jakie korzyści wynikają z możliwości tworzenia wartości poprzez wykorzystanie relacji i partnerstw strategicznych.
Korzyści dla Uczestnika
- Zrozumie czym jest Przemysł 4.0
- Nauczy się podzielić Przemysł 4.0 na część dotyczącą technologii i biznesu
- Zodbędzie wiedzę niezbędną do wdrożenia skutecznego planu transformacji
- Dowie się jak zdefiniować już podjęte działania w kierunku transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwie
Korzyści dla Organizacji
- Pracownicy nauczą się efektywnie rozmawiać z dostawcami technologii, jasno określając swoje cele i potrzebne funkcjonalności
- Poprawa zarządzania zespołami wdrażającymi zmiany w firmie
- Osięgnięcie kompetencyjnej przewagi na dynamicznie zmieniającym się rynku
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Podstawowe pojęcia
- Przemysł 4.0
- Ekosystem 4.0
- Fabryka Przyszłości
- Dojrzałość Cyfrowa
- Jak to się zaczęło – historia rewolucji przemysłowej
- Cechy charakterystyczne każdej z rewolucji
- Czym różni się Przemysł 3.5 od 4.0
- Założenia czwartej rewolucji przemysłowej
- Zintegrowane wykorzystanie nowych technologii
- Nowe modele biznesowe
- Nowe podejście do zarządzania
- Edukacja
- Obszar Biznesowy
- Modele biznesowe
- Inteligentny produkt
- Łańcuch wartości
- Gospodarka cyrkularna
- Inteligentne systemy zarządzania przedsiębiorstwem
- Inżynieria End-to-End
- Inteligentny łańcuch dostaw
- Marketing 4.0
- Przykłady zastosowania
- Lider P4.0, Inżynier 4.0
- Czym się różnią
- Kim są w procesie transformacji cyfrowej
- Kompetencje Lidera P4.0
- Społeczne
- Technologiczne
- Poznawcze
- Badanie gotowości cyfrowej
- Znane metodologie
- Metodologia ADMA
- Zakres badania
- Raport dojrzałości
- Plan transformacji
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |