Produkcja / ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM


Strategie i negocjacje zakupowe

Cele szkolenia

Kurs składający się z dwóch dwudniowych szkoleń, przeznaczony jest dla kupców negocjujących porozumienia z określeniem warunków bieżącej lub przyszłej współpracy z dostawcami w sytuacjach budujących napięcie i konflikty.

Program kursu uczy w pierwszej jego części wykorzystywania narzędzi analitycznych, w procesie oceny oferentów, określenia ich znaczenia, pozycji przetargowej, wykorzystywania nowoczesnym metod zakupowych, platform zakupowych, e-procurement. Druga cześć kursy uczy budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów ich realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania.

Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania. Ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę
i relacje po ustaniu negocjacji lub sytuacji konfliktowej.

 


Korzyści dla uczestników

  • Odpowiednie rozłożenie umiejętności między umiejętnościami analitycznymi i planowaniem, a umiejętnościami negocjacyjnymi
  • Zapoznanie się z podstawowymi i zaawansowanymi narzędziami pracy Kupca
  • Nabycie umiejętności różnicowania strategii negocjacyjnych w zależności od charakteru kontrahenta
  • Nabycie umiejętności organizowania przetargów kupieckich i monitorowania rynku

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
    i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
    i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
    z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: