Szkolenia menedżerskie  Szkolenia menedżerskie


Jedna wizja - wspólne cele
Warsztaty moderowane

Cele szkolenia


Warsztat moderowany oparty o model wykorzystujący metodologię team coachingu, jest jedną z najszybszych i najefektywniejszych metod rozwojowych – zarówno poszczególnych osób jak i całych organizacji.

Warsztaty pomagają:

  • Uwolnić lub jeszcze bardziej rozwinąć potencjał tkwiący zarówno u poszczególnych osób jak i w całym zespole
  • Określić drogę współpracy
  • Odkryć zupełnie nowe i/lub najprostsze rozwiązania

Warsztat moderowany nie jest tym samym co biznesowe konsultacje, a Business Moderator nie jest po to, żeby mówić, jak należy prowadzić biznes.

Oferując nowe rozwiązania i nowe perspektywy Business Moderator pomoże odkryć inspirację i motywację do działania. Jego zadaniem jest słuchanie i zadawanie pytań otwartych, które będą pomagały eksplorować problem i wspólnie wypracowywać optymalne rozwiązanie. Poprzez pytania i odpowiednio dobrane techniki Business Moderator aktywizuje grupę do wymiany myśli i ujawniania stanowisk.


Korzyści dla Uczestnika


  • Współtworzenie zespołu („one team”).
  • Skuteczna komunikacja i wywieranie wpływu (budowanie relacji, korzystanie z różnorodności, docenianie mocnych stron).
  • Skuteczność biznesowa w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach.
  • Rozwijanie postawy inicjatywy, myślenia innowacyjnego i kreatywności.
  • Poszerzanie perspektywy w kreowaniu rozwiązań poprzez eksperymentowanie i wymianę wiedzy między działami i ludźmi.
  • Kreowanie rozwiązań uwzględniających różne perspektywy, ponad interesami własnymi managera/zespołu/działu.
  • Umiejętność inkluzji i współpracy z odpowiednimi interesariuszami/grupami interesariuszy.
  • Zrozumienie roli i wpływu na zespołowość oraz osiągane wyniki własne i zespołu.
  • Budowanie odporności psychicznej poprzez wzmacnianie więzi, uważność i empatię.

Korzyści dla organizacji


  • Jednolita wizja i cele zespołu dla skierowania działań na wspólne cele organizacyjne.
  • Rozwój potencjału pracowników zwiększający produktywność i efektywność.
  • Kreowanie rozwiązań z różnych perspektyw, zwiększające elastyczność i integrację między działami.
  • Włączanie i korelacja z interesariuszami, budujące pozytywne relacje z otoczeniem.
  • Budowanie odporności psychicznej pracowników, redukujące absencje.
  • Wskazywanie obszarów do doskonalenia w budowaniu relacji dla lepszej harmonii w zespole.
  • Skuteczne podsumowanie szkoleń z ukierunkowaniem na działania dla szybkiej implementacji wiedzy.

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia


    Warsztaty prowadzone są w oparciu o metody analityczne i kreatywne oraz metodologię design thinking. Dyskusja ukierunkowana jest na znalezienie rozwiązań w odniesieniu do sytuacji firmy - zarówno w odniesieniu do obecnie realizowanych projektów, jak i z uwzględnieniem nowych potencjalnych działań.

    Metody do wykorzystania podczas warsztatów:

    • Burza mózgów
    • Matryca celów
    • Analiza 5 barier
    • Analiza pomysłów pod kątem: zagrożenia, problemy, ryzyka, wyzwania, potrzeby informacyjne
    • Weryfikacja pomysłów w zakresie: korzyści versus koszty
    • Wybór najlepszych pomysłów
    • Plan działania oparty o zasadę 5 c
    • Prezentacja wybranych pomysłów językiem korzyści



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    Powiązane produkty: