Szkolenia marketingowe  Szkolenia marketingowe


SEM dla działu marketingu

Cele szkolenia


Szkolenie "SEM dla Działu Marketingu" obejmuje obszerny zakres zagadnień związanych z reklamą w wyszukiwarce Google. Szkolenie daje uczestnikom możliwość poszerzenia wiedzy na temat reklamy w Google, a dla organizacji stanowi szansę na zwiększenie efektywności działań marketingowych online.


Korzyści dla uczestnika


  • Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zasad działania reklam w wyszukiwarce, różnic pomiędzy SEO i SEA, oraz wpływu mechaniki działania na efektywność kampanii.
  • Skuteczne Zarządzanie Kontem Reklamowym w Google Ads - nabycie umiejętności konfiguracji konta, ustawiania płatności, oraz tworzenia i definiowania celów kampanii.
  • Zdobycie wiedzy na temat precyzyjnego targetowania reklam, wykorzystania remarketingu, oraz budżetowania kampanii.

Korzyści dla organizacji


  • Szkolenie umożliwia pracownikom wykorzystanie pełnego potencjału narzędzi reklamowych, co przekłada się na bardziej efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego.
  • Zdobycie umiejętności analizy i mierzenia efektów reklamy pozwoli firmie na lepsze zrozumienie wskaźników skuteczności kampanii i odpowiednie ich dostosowanie.

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    Powiązane produkty: