Emisja głosu
Cele szkolenia
Jeżeli chcemy osiągnąć komunikacyjny sukces musimy być nie tylko słyszalni, ale też słuchani. Podczas szkolenia „Emisja głosu” znajdziemy odpowiedź na pytania co zrobić, aby nasz głos był angażujący i przeciągał uwagę, jak sposób mówienia może wpłynąć na osiąganie stawianych celów oraz jak kierować naszym głosem w trudnych sytuacjach. Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy na co dzień mają kontakt F&F lub online z zarówno z klientem zewnętrznym, jak i wewnętrznym.
Korzyści dla uczestnika
- Zwiększenie osobistej efektywności i komfortu pracy
- Umiejętność radzenia sobie w stresowych i trudnych sytuacjach
- Zwiększenie swobody wypowiedzi podczas spotkań biznesowych/wystąpień
- Umiejętność prezentowania danych w sposób ciekawy
Korzyści dla organizacji
- Zwiększenie jakości komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Poprawa wizerunku organizacji
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Wygraj słowem! – jak profesjonalnie zarządzać swoim głosem?
- Czym jest emisja głosu i jak ją praktykować?
- Zarządzaj swoim oddechem – teoria i praktyka
- Głośność, intonacja, barwa i tempo
- Rezonatory głosu
- Czym jest dobra dykcja i dlaczego warto nad nią pracować?
- Elementarne ćwiczenia dykcji
- Bądź liderem
- Sposób mówienia a wielkość audytorium
- Jak zainteresować głosem „śpiącego” odbiorcę? – siła wywierania wpływu
- Znajdź perswazję w swoim głosie, czyli jak budować wizerunek eksperta?
- Składowe pewności siebie w głosie
- Barwa głosu a zaufanie i autorytet
- Wpływ energii na jakość przekazu
- Sztuka mówienia online
- Najważniejsze – wizerunek i przekaz – czego się wystrzegać?
- „Kiedy nas nie widać” - kierowanie ciałem a emisja głosu
- Interpretacja i akcentowanie tekstu
- „Gadająca głowa” - jak mówić angażująco?
- Sytuacje trudne i stresowe – jak sobie radzić?
- Wpływ emocji na emisje głosu
- Co zrobić, aby głos nie zdradzał trudnych emocji?
- Złe przerywniki, drżenie głosu, zgubiona myśli – jak wyjść z kryzysowej sytuacji?
- Technika sekundowych rozluźnień
- Zadbaj o swój głos
- Profilaktyka i higiena
- Efektywna rozgrzewka
- Emisja głosu a czas mówienia – jak brzmieć profesjonalnie przez cały dzień i nie stracić głosu?
- Co robić, kiedy słyszysz zmęczenie w swoim głosie?
- Trudne warunki – jak temu sprostać?
- FINAL ROUND – sesja praktyczna
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Szkolenie ma na celu nauczenie praktycznych umiejętności, dlatego główny nacisk położony jest na wykonywanie ćwiczeń. Wśród nich można wymienić takie, które realizowane są indywidualnie, w parach i w kilkuosobowym zespole – do każdej umiejętności dopasowywany jest odpowiedni tryb prowadzenia ćwiczenia, aby świeżo nabytą wiedzę stosować w najlepszych do danej sytuacji warunkach. Na potrzeby treningu przygotowany są dodatkowo quizy, scenariusze spotkań do odegrania, filmy, nagrania audio i rekwizyty, a także analiza case studies.
Samodzielne szukanie rozwiązań, bezpośrednie wykorzystanie informacji szkoleniowych i otwarta dyskusja dają pewność, że każdy Uczestnik zakończy trening nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale i swobodą w jej praktycznym stosowaniu.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |