Telesprzedaż
Cele szkolenia
Wyzwaniem telesprzedaży jest przede wszystkim sprostanie łatwości odmowy Klienta, co postrzegamy jako zablokowanie potencjalnego spotkania lub prośby o możliwość przesłania oferty lub kontaktu w innym terminie – zarówno przez osobę pośredniczącą i decyzyjną. Celem szkolenia otwartego z telesprzedaży jest uświadomienie handlowcom całego spektrum możliwości docierania do decydentów oraz poznania zestawu reguł wywierania wpływu na Klienta, tak by nie zdecydował się na szybkie zakończenie rozmowy telefonicznej. Uczestnicy szkolenia poznają techniki sprzedaży w formule telemarketingu, które diametralnie różnią się od technik sprzedażowych w formule F2F.
Podczas szkolenia prezentujemy sposoby budowania proklienckiej postawy i analizujemy etapy telefonicznej rozmowy sprzedażowej w formule doradczej. Ponadto kształtujemy umiejętności efektywnej komunikacji przez telefon oraz pomagamy zwiększać sprawność w kontrolowaniu przebiegu dyskusji. W części warsztatowej realizujemy trening technik skutecznego zadawania pytań i aktywnego słuchania. By zredukować ryzyko odrzucenia uczymy jak wzmacniać asertywną postawę – poszerzać zbiór przekonującej argumentacji, która umożliwia łatwiejsze wyrażanie opinii i budowanie zobowiązań. By zwiększyć efektywność w telefonicznej sprzedaży w programie szkolenia oferujemy treningi: wywierania wpływu, języka perswazji i obrony przed manipulacją.
Najbliższe terminy
szkoleń:
09-10.12.2024 - online
Cena: 1 590 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Czym różni się sprzedaż telefoniczna od sprzedaży F2F
- Specyfika telefonicznej sprzedaży
- Które nawyki sprzedaży F2F nie powinno się przenosić do telesprzedaży, zwłaszcza w skali 1:1?
- Jak budować autorytet i wizerunek przez telefon?
- Jak rozmawiać przez telefon, by wzbudzić uznanie i zaangażowanie Klienta?
- Telefoniczna komunikacja werbalna i niewerbalna
- Dobre praktyki w prowadzeniu telefonicznych rozmów biznesowych
- Docieranie do osób decyzyjnych podczas rozmów telefonicznych. Strategie omijania osób pierwszego kontaktu
- Techniki w oparciu o regułę sympatii
- Techniki w oparciu o regułę wzajemności
- Techniki w oparciu o regułę zaangażowania
- Techniki w oparciu o regułę autorytetu
- Techniki w oparciu o regułę niedostępności
- Jak wywierać wpływ oraz oddziaływać na Klientów przez telefon?
- Psycholingwistyka oparta na perswazji
- Lingwistyczne programatory – zbiór słów i zwrotów, które wywołują porządane reakcje
- Metody kontrolowania przebiegu rozmowy
- Techniki tzw. "pozornej zgody"
- Język emocji (praca z metaforą)
- Język korzyści (model C-Z-K)
- Techniki wywierania wpływu społecznego według R. Cialdiniego
- Komunikacyjne techniki przydatne w sprzedaży przez telefon
- Technika zadawania pytań SPIN
- Techniki kontrolowania przebiegu rozmowy
- Techniki uzyskiwania zobowiązań
- Argumentacja jedno- i dwustronna
- Zasady efektywnego dobierania i prezentowania argumentów
- Prowadzenie telespotkań o profilu sprzedażowym
- Elevator pitch: w jaki sposób szybko i skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji?
- Tworzenie prezentację firmy/produktu/usługi, która wywoła emocje i zmobilizuje Klienta do dalszego działania
- Stosowanie nowoczesnych praktyk w sprzedażowych prezentacjach
- Czas to pieniądz - deficytowa waluta w kontekście telesprzedaży
- Finalizowanie handlowych rozmów przez telefon
- Typy podsumowań telefonicznych rozmów handlowych
- Techniki wiodące do uzyskiwania zobowiązań
- Formuła naturalnej konsekwencji
- Techniki kontraktowania
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online