CERTES NEWS

Czas jest najcenniejszą walutą i bardzo go szanujemy, bez względu na to, czy "należy" do nas, czy do naszych Klientów. Staramy się informować wyłącznie o tym, co uznajemy za istotne. Newsy obiegowo kojarzą się z czymś, co szybko się przedawnia, jednak badając etymologię tego określenia można natknąć się na wzmiankę jakoby było ono skrótowcem od anglojęzycznych nazw czterech stron świata (north, east, west, south). Idąc tym tropem wychodzimy z założenia, że nasze newsy mają pełnić funkcję kompasu, który ułatwi nawigację ludziom, którzy chcą być przez nas nawigowani.

1 września, 2023

Co to jest e-learning? Dowiedz się, jak to działa i jak wdrożyć go w swojej firmie

Pandemia koronawirusa COVID-19 najdobitniej pokazała, że do nauki niezbędne są nowe technologie informatyczne. Co więcej, poszerzanie wiedzy i opanowywanie nowych umiejętności z wykorzystaniem e-nauczania wcale nie stoi na niższym poziomie niż tradycyjne zajęcia stacjonarne. […]
11 sierpnia, 2023

Autorytet lidera zespołu — kluczowy element efektywnej pracy zespołowej

Czym jest autorytet lidera zespołu, dlaczego jest ważny oraz jak go budować i utrzymywać? Sprawdź, czy masz naturalne predyspozycje do bycia liderem, czy musisz jeszcze rozwijać i doskonalić umiejętności przywódcze. Czym jest autorytet […]
1 sierpnia, 2023

Metoda 5S w produkcji i biurze – jak wdrożyć?

Czym jest metoda 5S? Metoda 5S to zbiór zasad, które mają na celu stworzenie przyjaznego oraz bezpiecznego stanowiska pracy. Jej nazwa pochodzi od pierwszych liter tworzących ją elementów, a nawiązuje ona do filozofii […]
17 lipca, 2023

Autoprezentacja: czym jest? Zasady skutecznej autoprezentacji

Czym jest autoprezentacja? Autoprezentacja to pojęcie wywodzące się z dziedziny psychologii. Oznacza sposób, w jaki człowiek kreuje swój wizerunek i model osoby, za którą chce być uważany. W tym celu wykorzystuje komunikację […]
10 lipca, 2023

Obsługa klienta – czym jest i na czym polega dobra obsługa?

Czym jest obsługa klienta? Obsługa klienta to forma pomocy, jaką organizacja świadczy wobec swoich klientów na różnych etapach procesu zakupowego produktów lub usług. W ramach wsparcia oferuje się m.in.: Każdy […]
3 lipca, 2023

Aktywne słuchanie – czym jest? Techniki i przykłady

Czym jest aktywne słuchanie? Aktywne słuchanie to zdolność z obszaru komunikacji. Polega głównie na szczególnym nastawieniu się na swojego rozmówcę. Co to oznacza w praktyce? Umiejętność słuchania przejawia się uwagą w otoczeniu mówiącego, ale także […]
30 czerwca, 2023

Inkluzywność technologiczna

Inkluzywność technologiczna to pojęcie dotyczące możliwości dostępu do technologii dla wszystkich grup społecznych i ludzi na całym świecie. Oznacza to, że technologia powinna zostać przystosowana do potrzeb wszystkich użytkowników, a nie tylko dla osób z pewnych grup społecznych.
28 czerwca, 2023

Kompetencje miękkie i twarde — co musisz o nich wiedzieć?

Przyjrzymy się więc zarówno kompetencjom miękkim, jak i twardym, ich znaczeniu na rynku pracy oraz sposobom, dzięki którym można je rozwijać. Lepiej zrozumiesz, jakie umiejętności są szczególnie cenione przez pracodawców i co możesz zrobić, aby stać […]


    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje


    Produkty, które mogą Cię zainteresować: