2025-04-28 Design thinking i facylitacja spotkań Design thinking i facylitacja spotkań 28 kwietnia - 29 kwietnia Design thinking i facylitacja spotkań
2025-04-28 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 28 kwietnia - 29 kwietnia Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10
2025-04-28 Zarządzanie talentami wg Gallupa Zarządzanie talentami wg Gallupa 28 kwietnia - 29 kwietnia Zarządzanie talentami wg Gallupa
2025-04-28 Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego 28 kwietnia - 29 kwietnia Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego
2025-04-28 Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem 28 kwietnia - 29 kwietnia Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem
2025-04-28 Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów 28 kwietnia - 29 kwietnia Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów
2025-04-28 Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości 28 kwietnia - 29 kwietnia Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości
2025-05-05 Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową 5 maja - 6 maja Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
2025-05-05 Profesjonalny Office Manager Profesjonalny Office Manager 5 maja - 6 maja Profesjonalny Office Manager
2025-05-05 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 5 maja - 6 maja Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
2025-05-05 Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie 5 maja - 6 maja Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie
2025-05-07 Zarządzanie zespołem różnorodnym Zarządzanie zespołem różnorodnym 7 maja - 8 maja Zarządzanie zespołem różnorodnym
2025-05-07 Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia 7 maja - 8 maja Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia
2025-05-07 Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego 7 maja - 8 maja Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego 1390PLN
2025-05-07 Komunikacja interpersonalna Komunikacja interpersonalna 7 maja - 8 maja Komunikacja interpersonalna
2025-05-07 Trening uważności – mindfulness at work Trening uważności – mindfulness at work 7 maja - 8 maja Trening uważności – mindfulness at work
2025-05-07 Kompetencje przyszłości w pracy menedżera Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 7 maja - 8 maja Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 1490PLN
2025-05-08 Motywowanie i budowanie zaangażowania Motywowanie i budowanie zaangażowania 8 maja - 9 maja Motywowanie i budowanie zaangażowania
2025-05-08 Savoir vivre w biznesie Savoir vivre w biznesie 8 maja - 9 maja Savoir vivre w biznesie 1690PLN
2025-05-08 Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego 8 maja - 9 maja Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego
2025-05-08 Kreatywny i innowacyjny zespół Kreatywny i innowacyjny zespół 8 maja - 9 maja Kreatywny i innowacyjny zespół
2025-05-08 Planowanie, delegowanie i organizacja pracy Planowanie, delegowanie i organizacja pracy 8 maja - 9 maja Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
2025-05-08 Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych 8 maja - 9 maja Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
2025-05-15 Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 15 maja - 16 maja Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 1490PLN
2025-05-15 Profesjonalna obsługa klienta Profesjonalna obsługa klienta 15 maja - 16 maja Profesjonalna obsługa klienta 1390PLN
2025-05-15 Myślenie kreatywne i innowacje Myślenie kreatywne i innowacje 15 maja - 16 maja Myślenie kreatywne i innowacje
2025-05-15 Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce 15 maja - 16 maja Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce
2025-05-15 Trudne sytuacje menedżerskie Trudne sytuacje menedżerskie 15 maja - 16 maja Trudne sytuacje menedżerskie
2025-05-16 Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? 16 maja Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną?
2025-05-19 Mindfulness dla Liderów Mindfulness dla Liderów 19 maja - 20 maja Mindfulness dla Liderów 1390PLN
2025-05-19 Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową 19 maja - 20 maja Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
2025-05-19 Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji 19 maja - 20 maja Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji
2025-05-20 Finansowe ABC – czyli finanse dla niefinansistów Finansowe ABC – czyli finanse dla niefinansistów 20 maja - 21 maja Finansowe ABC – czyli finanse dla niefinansistów
2025-05-20 Mix metodyk zarządzania projektami Mix metodyk zarządzania projektami 20 maja - 21 maja Mix metodyk zarządzania projektami
2025-05-21 Train the Trainer – Poziom Basic Train the Trainer – Poziom Basic 21 maja - 23 maja Train the Trainer – Poziom Basic
2025-05-22 Żyj zdrowiej – budowanie nawyków zdrowego stylu życia Żyj zdrowiej – budowanie nawyków zdrowego stylu życia 22 maja - 23 maja Żyj zdrowiej – budowanie nawyków zdrowego stylu życia
2025-05-22 Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie 22 maja - 23 maja Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie
2025-05-22 Strategie i innowacje w Social Media marketingu Strategie i innowacje w Social Media marketingu 22 maja - 23 maja Strategie i innowacje w Social Media marketingu
2025-05-22 Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością 22 maja - 23 maja Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością
2025-05-22 Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek 22 maja - 23 maja Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek
2025-05-23 Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 23 maja Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery
2025-05-23 Wymagania dostępności produktów i usług Wymagania dostępności produktów i usług 23 maja Wymagania dostępności produktów i usług
2025-05-26 Power BI Desktop – poziom podstawowy Power BI Desktop – poziom podstawowy 26 maja - 27 maja Power BI Desktop – poziom podstawowy
2025-05-26 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 26 maja - 27 maja Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10
2025-05-28 Zwiększanie produktywności z AI: automatyzacja procesów i optymalizacja pracy zespołowej Zwiększanie produktywności z AI: automatyzacja procesów i optymalizacja pracy zespołowej 28 maja - 29 maja Zwiększanie produktywności z AI: automatyzacja procesów i optymalizacja pracy zespołowej
2025-05-28 Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze w 2025 r. Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze w 2025 r. 28 maja Zasiłki chorobowe, macierzyńskie i opiekuńcze w 2025 r.
2025-05-28 Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 28 maja Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
2025-05-28 Train the Trainer – Poziom Exclusive Train the Trainer – Poziom Exclusive 28 maja - 30 maja Train the Trainer – Poziom Exclusive
2025-05-28 Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi 28 maja - 29 maja Praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi
2025-05-28 Zwiększanie zaufania w sprzedaży i relacjach z klientami dzięki sztucznej inteligencji Zwiększanie zaufania w sprzedaży i relacjach z klientami dzięki sztucznej inteligencji 28 maja - 29 maja Zwiększanie zaufania w sprzedaży i relacjach z klientami dzięki sztucznej inteligencji