2025-03-31 Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna 31 marca - 1 kwietnia Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna
2025-03-31 Myślenie kreatywne i innowacje Myślenie kreatywne i innowacje 31 marca - 1 kwietnia Myślenie kreatywne i innowacje
2025-03-31 Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 31 marca - 1 kwietnia Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta
2025-04-01 Budowanie odporności psychicznej Budowanie odporności psychicznej 1 kwietnia - 2 kwietnia Budowanie odporności psychicznej
2025-04-01 Pewność siebie w działaniu Pewność siebie w działaniu 1 kwietnia - 2 kwietnia Pewność siebie w działaniu
2025-04-01 Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości 1 kwietnia - 2 kwietnia Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości
2025-04-01 Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego 1 kwietnia - 2 kwietnia Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego
2025-04-03 Zarządzanie konfliktem Zarządzanie konfliktem 3 kwietnia - 4 kwietnia Zarządzanie konfliktem
2025-04-03 Komunikacja menedżerska Komunikacja menedżerska 3 kwietnia - 4 kwietnia Komunikacja menedżerska
2025-04-03 Train the Trainer – Poziom Premium Train the Trainer – Poziom Premium 3 kwietnia - 4 kwietnia Train the Trainer – Poziom Premium
2025-04-03 Kreatywny i innowacyjny zespół Kreatywny i innowacyjny zespół 3 kwietnia - 4 kwietnia Kreatywny i innowacyjny zespół
2025-04-03 Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego 3 kwietnia - 4 kwietnia Autoprezentacja – kreowanie wizerunku własnego
2025-04-03 Udzielanie informacji zwrotnej Udzielanie informacji zwrotnej 3 kwietnia - 4 kwietnia Udzielanie informacji zwrotnej
2025-04-03 Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie 3 kwietnia - 4 kwietnia Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie
2025-04-03 Profesjonalny sekretariat Profesjonalny sekretariat 3 kwietnia - 4 kwietnia Profesjonalny sekretariat
2025-04-03 Design thinking i facylitacja spotkań Design thinking i facylitacja spotkań 3 kwietnia - 4 kwietnia Design thinking i facylitacja spotkań
2025-04-07 Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego 7 kwietnia - 8 kwietnia Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego
2025-04-07 Trudne sytuacje menedżerskie Trudne sytuacje menedżerskie 7 kwietnia - 8 kwietnia Trudne sytuacje menedżerskie
2025-04-07 Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami 7 kwietnia - 8 kwietnia Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami
2025-04-10 Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy – 2025 Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy – 2025 10 kwietnia - 11 kwietnia Przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy – 2025
2025-04-10 Optymalne zarządzanie procesami – jak maksymalizować wartość i minimalizować ryzyko Optymalne zarządzanie procesami – jak maksymalizować wartość i minimalizować ryzyko 10 kwietnia - 11 kwietnia Optymalne zarządzanie procesami – jak maksymalizować wartość i minimalizować ryzyko
2025-04-10 Zarządzanie projektami Zarządzanie projektami 10 kwietnia - 11 kwietnia Zarządzanie projektami
2025-04-14 MS Excel – poziom zaawansowany MS Excel – poziom zaawansowany 14 kwietnia - 15 kwietnia MS Excel – poziom zaawansowany
2025-04-14 Train the Trainer – Poziom Premium PLUS Train the Trainer – Poziom Premium PLUS 14 kwietnia - 15 kwietnia Train the Trainer – Poziom Premium PLUS
2025-04-28 Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów 28 kwietnia - 29 kwietnia Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów
2025-04-28 Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem 28 kwietnia - 29 kwietnia Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem
2025-04-28 Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości 28 kwietnia - 29 kwietnia Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości
2025-04-28 Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego 28 kwietnia - 29 kwietnia Mentoring w praktyce – klucz do rozwoju osobistego i zawodowego
2025-04-28 Zarządzanie talentami wg Gallupa Zarządzanie talentami wg Gallupa 28 kwietnia - 29 kwietnia Zarządzanie talentami wg Gallupa
2025-04-28 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 28 kwietnia - 29 kwietnia Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10
2025-04-28 Design thinking i facylitacja spotkań Design thinking i facylitacja spotkań 28 kwietnia - 29 kwietnia Design thinking i facylitacja spotkań