Joanna Sobczyk-Dyjak

Konsultantka,
Mediatorka
Wiedza i kompetencje
Współtwórczyni Szkoły Negocjacji z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, prowadzeniu projektów oraz pracy szkoleniowej. Absolwentka psychologii społecznej na SWPS. Trenerka rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu oraz Szkołę Treningu Grupowego. Posiada certyfikacje Blanchard w zakresie Przywództwa SLII Experience™, Extended DISC oraz CustomerCentric Selling. Dzięki połączeniu solidnych podstaw psychologicznych z doświadczeniem biznesowym skutecznie łączy wiedzę teoretyczną z praktyką, pomagając organizacjom rozwijać kluczowe kompetencje przywódcze i negocjacyjne.
Specjalizacja
Specjalizuje się w negocjacjach, mediacjach, rozwiązywaniu konfliktów, asertywności, interwencjach zespołowych oraz budowaniu porozumienia w organizacjach. Posiada unikalne doświadczenie w pracy z zespołami zarządzającymi, HR oraz działami sprzedaży, pomagając im w skutecznym wdrażaniu strategii negocjacyjnych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Wspiera organizacje w zarządzaniu zmianą, szczególnie w kontekście dynamicznego wzrostu, restrukturyzacji oraz skalowania działalności. Dzięki szerokiemu doświadczeniu w pracy z różnymi branżami potrafi skutecznie dopasować rozwiązania do specyfiki danej firmy i kultury organizacyjnej.
Doświadczenie i osiągnięcia
Współpracowała zarówno z klientami indywidualnymi, jak i dużymi organizacjami, realizując szkolenia i doradztwo zarówno w roli samodzielnej trenerki, jak i członkini zespołów odpowiedzialnych za wdrażanie kompleksowych projektów rozwojowych. Pracowała nad strategicznymi projektami transformacyjnymi, takimi jak:Do ważnych projektów realizowanych przez nią należy m.in.:
- Zarządzanie zmianą w firmie gamingowej, której dynamiczny rozwój doprowadził do potrojenia liczby pracowników w ciągu 1,5 roku – wspierała liderów w budowaniu struktur i procesów komunikacyjnych.
- Rozwój kadry menedżerskiej w firmie budowlanej – nadzorowała i realizowała projekt obejmujący rozwój trzech szczebli zarządzania, wzmacniając kompetencje liderskie w dynamicznie rosnącej organizacji.
- Wdrożenie nowej polityki negocjacyjnej w firmie z branży FMCG – projekt obejmował wsparcie działu zakupów w skutecznym negocjowaniu kontraktów, podnosząc efektywność współpracy z dostawcami.
- Optymalizacja współpracy między działem HR a sprzedażą – wspierała zarząd i HR w budowaniu strategii współpracy HRBP z Key Account Managerami, monitorując wdrażanie nowych procesów i ich efektywność.
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Erbud, CD Projekt, Ultimo, Hochland, Polpharma Biologics, Cisco, Stock, CCC oraz firm z branż: budowlanej, farmaceutycznej, finansowej, FMCG, IT, medycznej, nieruchomości, reklamy i mediów, organizacji pozarządowych oraz administracji publicznej.