Ewa Kastory

Trenerka,
Coach
Wiedza i kompetencje
Od ponad 20 lat pracuje z liderami i liderkami na różnych szczeblach organizacji, realizuje projekty doradcze i szkoleniowe, których celem jest budowanie angażującego środowiska pracy. Wspiera organizacje we wprowadzaniu nowoczesnych systemów zarządzania opartych na kulturze partycypacji i dialogu. Pracuje z zarządami firm i przygotowuje menadżerów do budowania kapitału społecznego w organizacji. Jest psycholożką i trenerką rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Jest certyfikowaną coachką ICC, ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu TROP oraz Szkołę Treningu Grupowego Haliny Nałęcz-Nieniewskiej. Jej zainteresowania koncentrują się na tym, co dzieje się w przestrzeni między liderem a pracownikiem i na tym, jaki rodzaj relacji daje najwięcej korzyści obu stronom oraz organizacji.
Specjalizacja
Jedna z najbardziej doświadczonych w kraju ekspertek od zaawansowanych negocjacji biznesowych. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w dziedzinie negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów. Współtworzyła roczną Szkołę Przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego i odpowiadała za jej program merytoryczny. Stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę Negocjacji opartą na praktyce biznesowej. Posiada certyfikacje Smile Urbo™ oraz Blanchard® w zakresie Przywództwa SLII Experience™. Pracuje metodą dramy, jest współautorką dramy „Zmiana” i jokerką w spektaklu.
Doświadczenie i osiągnięcia
Od ponad 20 lat zarządza zespołami i pełni funkcje zarządcze. W Certesie odpowiada za rozwój strategiczny i operacyjny obszaru klientów komercyjnych, za inicjowanie i realizację innowacyjnych projektów oraz programów rozwojowych, a także za zarządzanie najlepszym na świecie zespołem trenerów i konsultantów.
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Realizowała projekty doradcze i szkoleniowe dla firm z branży budowlanej, farmaceutycznej, FMCG, handlowej, kosmetycznej, medycznej, motoryzacyjnej, przemysłowej, reklamowej i mediowej, telekomunikacyjnej, transportowej i logistycznej. Jej działania koncentrowały się na budowaniu przywództwa opartego na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.