Szkolenia ze zrównoważonego rozwoju


Cyrkularne strategie projektowania produktów i usług


Efekty szkolenia

  • Zrozumienie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) oraz znaczenia cyrkularnych strategii projektowania produktów i usług dla jej realizacji. Uczestnicy nauczą się rozpoznawać szanse i wyzwania związane z wdrażaniem cyrkularnych modeli biznesowych.
  • Opanowanie praktycznych umiejętności w zakresie projektowania zrównoważonych produktów i usług przy użyciu strategii cyrkularnych, takich jak projektowanie z myślą o recyklingu, ponownym wykorzystaniu i ekoprojektowaniu.
  • Zdolność identyfikowania i oceny możliwości cyrkularnych w biznesie, w tym obszarów do optymalizacji, innowacyjnych modeli biznesowych opartych na cyrkularności oraz sposobów włączenia tych strategii do istniejących procesów operacyjnych.
  • Rozwijanie świadomości na temat ekonomicznych korzyści płynących z cyrkularnych strategii projektowania, takich jak oszczędności kosztów, poprawa efektywności zasobowej oraz zwiększenie atrakcyjności marki w oczach klientów i interesariuszy.
  • Formułowanie strategii długoterminowego rozwoju biznesu w oparciu o cyrkularne podejście do projektowania produktów i usług. Uczestnicy będą potrafili integrować te strategie z celami biznesowymi i wartościami firmy, aby tworzyć bardziej zrównoważone i konkurencyjne przedsiębiorstwa.


Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw kontakt, a odezwiemy sie do Ciebie!


    Zgody i informacje


    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.

    Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    POWIĄZANE PRODUKTY