Szkolenia sprzedażowe  Szkolenia sprzedażowe


Budowanie relacji
i efektywność w sprzedaży

Cele szkolenia


Szkolenie skupia się na rozwijaniu umiejętności handlowych i budowaniu relacji z klientami w kontekście sprzedaży. Obejmuje zarządzanie wynikami handlowymi, analizę rynku, procesy współpracy z klientami, psychologię relacji oraz techniki przekonywania oparte na storytellingu. Uczestnicy zdobędą umiejętności w zarządzaniu lejkiem sprzedaży, planowaniu efektywności handlowej, analizie klientów przed wizytą oraz negocjacjach.


Korzyści dla uczestnika


  • Wzmocnienie efektywności handlowej poprzez rozwój kompetencji handlowych na etapie sprzedaży i budowania relacji z klientem.
  • Wzmocnienie umiejętności zarządzania portfelem klientów na terenie każdego KAM, planowania sprzedaży, zarządzania szansami handlowymi.
  • Wyposażenie uczestników warsztatów szkoleniowych w wiedzę dotyczącą działania mechanizmów psychologicznych w relacjach z klientami oraz sposobami wykorzystania działania tych mechanizmów do wzmacniania relacji oraz skuteczności prowadzonych szans handlowych.
  • Wypracowanie technik i trening skutecznego prospectingu oraz otwierania i kontraktowania relacji handlowych z potencjalnymi lub aktualnymi klientami.
  • Przepracowanie i praktyczny trening technik prezentacji handlowej, wzmacniającej przekaz w zakresie wysokiej jakości produktów i usług.

Korzyści dla organizacji


  • Wzmocnienie efektywności dosprzedaży produktów i usług, nauka praktycznej analizy organizacji klienta w układzie rozszerzonym.
  • Wypracowanie kluczowych zasad savoir vivre, także w kontekście spotkań handlowych on-line.
  • Wzmocnienie pewności siebie u mniej doświadczonych uczestników warsztatów szkoleniowych.
  • „Otwarcie głów” uczestników warsztatów szkoleniowych na wypracowanie i praktyczne zastosowanie w realiach rynkowych, nowych technik współpracy z klientami.
  • Praca nad proaktywnością uczestników warsztatów szkoleniowych.
  • Wypracowanie zasad współpracy z Regionalnymi Specjalistami Wsparcia Sprzedaży.

Program szkolenia


Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki. Pracujemy warsztatowo – uczestnicy poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki Firmy i do tego typu sytuacji, z jakim będą spotykać się w swojej pracy managerowie.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300