Michał Pawlik
Trener
Konsultant
Ekspert ds. marketingu
Wiedza i kompetencje
Właściciel agencji marketingowej MOOQ, obsługującej m.in. VIESSMANN, OPERA SOFTWARE, BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO.
Ekspert w zakresie strategii marketingowych i skutecznych narządzi komunikacyjnych oraz copywritingu.
Specjalizacja
- Umiejętności menedżerskie – przywództwo, komunikacja menedżerska, zarządzanie i budowanie zespołu, motywowanie, zarządzanie zmianą, MBO, zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie pokoleniami,
- Sprzedaż, negocjacje biznesowe i handlowe, obsługa klienta
- Wprowadzenie do marketingu,
- Social media marketing (prowadzenie oraz kampanie płatne), Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, TikTok,
- Strategia marki i produktu (branding),
- Design thinking/Service Design,
- Employer branding, Personal branding,
- Public relations i pisanie tekstów,
- Influencer marketing,
- Content marketing,
- Storytelling,
- Badania i analizy marketingowe,
- User Experience,
- Marketing w czasach kryzysu,
- Copywriting.
Doświadczenie i osiągnięcia
- W branży marketingowej od kilkunastu lat. Współpracował w zakresie badan i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe. Związany był z firma Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.
- Autor i współautor wielu publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branzowych oraz prowadzacy szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki.
Szkolił, doradzał m.in. dla:
MINI – BMW, ALGIDA, POLSAT, NBA, UBER, MINISTERSTWO OBRONY NARODOWEJ i innych.