Przedsiębiorczość
technologiczna
Cel edukacyjny
Umiejętność identyfikacji potencjalnych korzyści z wykorzystywania nowych technologii cyfrowych w różnych obszarach działalności firmy to kluczowa kompetencja przyszłości. Kompetencja ta obejmuje również zdolność rozpoznawania i identyfikacji technologicznych trendów rynkowych związanych z transformacją cyfrową.
Korzyści dla Uczestnika
- Zdobędzie kompleksową wiedzę na temat trendów z zakresu przedsiębiorczości technologicznej
- Pozna rodzaje nowoczesnych technologii
- Dowie się, czym są strategie technologiczne skierowane do firm
- Otrzyma wiedzę jak zbudować przewagę konkurencyjną w kontekście przedsiębiorstwa technologicznego
Korzyści dla Organizacji
- Udoskonalenie strategii nowoczesnych technologii w firmie
- Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
- Budowania marki i profilu firmy
- Zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy
- Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych działań związanych z tematyką przedsiębiorstwa technologicznego
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Przedsiębiorczość technologiczna
- Definicja przedsiębiorstwa technologicznego
- Wprowadzenie do procesu rozwojowego
- Zmiana światopoglądu
- Psychologia procesu zmiany - dlaczego zmiana jest tak trudna do zaakceptowania przez pracowników?
- Nowoczesne technologie w przedsiębiorstwach
- Technologie informacyjne, a informatyczne
- Rodzaje nowoczesnych technologii
- Nowoczesność, a innowacja
- Model procesu innowacji w przedsiębiorstwie
- Strategia technologiczna dla firm
- Budowanie strategii i planu rozwojowego
- Badanie uwarunkowań i możliwości realizacji planu
- Ocena środowiska i zasobów
- Budowanie przewagi konkurencyjnej w kontekście przedsiębiorstwa technologicznego
- Nowoczesne technologie, a konkurencyjność
- Budowanie przewagi technologicznej
- Wymierne efekty rozwoju
- Korzyści płynące ze zmian
- Źródła wewnętrzne i zewnętrzne informacje o innowacjach
- Komunikacja w procesie zmiany – pracownik, jako źródło informacji
- CRM – klient, partner, jako dostawca danych
- Badanie otoczenia
- Potrzeba, a rynek
- WARSZTATY praktyczne – testowanie i nauka wykorzystania omawianych rozwiązań technologicznych
- Dostępne rozwiązania technologiczne, oprogramowanie, chmury, sprzęt możliwości
- Testowanie rozwiązań i start w misji przedsiębiorstwa technologicznego
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |