Budowanie wizerunku
marki on-line
Cel edukacyjny
Warsztat doskonali umiejętności budowania marki firmy oraz kształtowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych. Uczestnicy kursu poznają dostępne narzędzia mediów społecznościowych do profesjonalnego zarządzania własnym wizerunkiem oraz tworzonej/zarządzanej przez siebie firmy, a także oferowanych na rynku usług. Celem warsztatu jest przygotowanie do samodzielnego wdrażania procesu budowania i promocji marki firmy poprzez połączenie prezentacji teoretycznej z częścią aplikacyjną, która umożliwia zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce. Dodatkowym atutem programu jest omówienie wzorcowych elementów promocji marek odnoszących niekwestionowane sukcesy w komunikacji online. Szkolenie kierowane jest do wszystkich, którym nie jest obojętny własny wizerunek lub wizerunek swojej firmy w internecie.
Korzyści dla Uczestnika
- Nauczy się pojęć niezbędnych dla prowadzenia komunikacji w social mediach
- Pozna zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
- Zrozumie istotę obecności w social mediach (zarówno marki firmy i marki osobistej)
- Nauczy się rozróżniać cechy każdej z platform social media
- Opanuje umiejętności niezbędne do skutecznej obsługi platform: Facebook, Instagram, Linkedin
Korzyści dla Organizacji
- Poprawa interpretacji wskaźnikików i efektów działań marketingu online
- Identyfikacja właściwych narzędzi marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego
- Zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy poprzez poprawę działań prowadzonych za pośrednictwem mediów społecznościowych
- Optymalizacja określania grupy docelowej dla swojej marki
- Zwiększenie prestiżu firmy dzięki prowadzeniu wzorcowej komunikacji z klientem przez media społecznościowe
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Fundamenty budowania marki online
- Które social media dla której branży?
- Must have przedsiębiorcy dla marki online
- Jak dopasować strategię działań online do grupy docelowej?
- Mix działań online — które z nich sprawią, że marka zacznie być widoczna?
- Budowanie społeczności
- Wybór platformy/platform
- Jakość contentu
- „A może storytelling?”
- Jak tworzyć nagłówki, które przyciągną odbiorców?
- Kwestia legalności — prawo autorskie
- Komunikacja wewnętrzna oraz zewnętrzna
- Analiza komunikacji i tworzenie komunikatów
- Spójność marki online z offline
- Pracownicy i klienci firmy w e-biznesie
- Facebook (konto osobiste i konto marki)
- Od czego zacząć budowanie marki na Facebooku?
- Jak prowadzić działania na Facebooku?
- Jak napisać angażujący post i ile razy postować w ciągu tygodnia?
- Jak wyróżnić firmę spośród innych przedsiębiorstw?
- Reklamy na Facebooku — jak przygotować skuteczne kampanie?
- LinkedIn (konto firmowe i osobiste)
- Dlaczego warto mieć profil na LinkedIn?
- Jak stworzyć profesjonalny profil osobowy i które informacje należy zamieścić?
- Jak wykorzystać profil do budowania relacji biznesowych?
- Jak budować swoją markę personalną (personal branding)?
- Dostępne formaty publikowania treści na LinkedIn
- Rekomendowane tematy i przykłady wykorzystania potencjału publikacji na Linkedin
- Wskazówki i dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
- Rodzaje contentu na Instagramie (feed, relacje, LIVE, IGTV)
- Firmowe konto na Instagramie
- Co to jest BIO i dlaczego jest ważne?
- #Hashtagi — jak ich używać?
- Jak przygotować perfekcyjne grafiki?
- Czym są InstaStories i czemu warto z nich korzystać
Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.
Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |