Umiejętności menedżerskie
Opis
Zapraszamy do wirtualnego świata pełnego pułapek umysłu, gdzie Daniel Pink i Jason Silva przeprowadzą Uczestników przez meandry decyzji biznesowych oraz paradoksów komunikacji w Organizacji. „Pułapki umysłu” to zaproszenie do wirtualnego świata; pełnego emocji, zaskakujących zwrotów akcji oraz iluzji, których doświadczyć można na każdym etapie rozgrywki! Program „Brain Games” to coś znacznie więcej niż warsztat! To przede wszystkim seria fascynujących, kilkunastominutowych filmów wyprodukowanych przez National Geographic. Uczestnicy doświadczą serii niezwykłych eksperymentów z cyklu „Pułapki umysłu” oraz „Kontrola tłumu”. Formuła materiałow pozostaje w konwencji filmów edukacyjnych, jednak ich dynamika przywodzi na myśl thrillery najwyższej klasy.
Fabuła i kontekst
Znakomici prowadzący - Daniel Pink i Jason Silva - przeprowadzą Uczestników przez zaskakujące pułapki decyzji biznesowych i paradoksy komunikacji w firmie. Pokażą, jak umysł płata figle, gdy podejmowane są pozornie racjonalne działania zawodowe. Prowadzący opowiedzą o tym, jak powstaje zaufanie do współpracowników, gdzie kieruje podświadoma motywacja pozafinansowa i w jaki sposób poddajemy się manipulacjom w pracy zespołowej. Uczestnicy dowiedzą się także, jak w nieoczywisty sposób można wpływać na zachowanie innych w zespole. Program jest szczególnie polecany liderom oraz kadrze menedżerskiej. Uczestnicy przyjrzą się także zaskakującym eksperymentom, m.in. tego, w jaki sposób nauczono niewidome osoby celnie trafiać piłką do kosza oraz w jaki sposób zmotywowano pracowników, aby zrezygnowali z windy na rzecz schodów. Program składa się z 5 sesji. Każda sesja poświęcona jest jednemu oddzielnemu tematowi np. delegowaniu zadań. Ponadto elementami każdej sesji są:
- dopasowana do tematu pułapka umysłu
- wspólnie wykonywany przez grupę eksperyment społeczno-decyzyjny
- omówienie wyników i analiza pracy grupy
Tytuł gry:
Pułapki umysłu
– brain games
- FORMUŁA:
online
- CZAS (w wersji standardowej):
8h
- LICZBA UCZESTNIKÓW:
minimum 10
Cele
- Doświadczenie roli i wpływu lidera na efektywność zespołu i Organizacji
- Zapoznanie Uczestników z trendami w zakresie zarządzania zespołem oraz pozostałych instrumentów pracy menedżerskiej, jak motywowanie, budowanie zaangażowania etc.
- Doświadczenie mocy samoorganizujących się zespołów, zespołów projektowych, które dzięki zwinnemu podejściu mogą osiągają więcej
- Pokazanie roli menedżera w tzw. kryzysowych sytuacjach, jak m.in. rzeczywistość VUCA, zarządzanie zmianą, zarządzanie emocjami pracowników a także dostarczenie Menedżerom praktycznych rozwiązań
- Dostarczenie rozwiązań w zakresie budowania zespołów, czerpania z mocy różnorodnych i zintegrowanych teamów
Dla kogo jest ta gra?
Gra dostępna jest w wielu wariantach, tzn. istnieje możliwość realizacji standardowej rozgrywki bądź modyfikacji gry w celu ukazania aspektów istotnych dla Klienta oraz specyfiki grupy Uczestników. Po emocjonującej rozgrywce, Uczestnicy wspólnie z trenerem prowadzącym podzielą się doświadczeniami oraz porozmawiają o tym, w jaki sposób wiedzę o mechanizmach ludzkiego umysłu wykorzystać w codziennej pracy. Gwarantujemy wielokrotne zaskoczenia oraz efekt WOW! Gra dedykowana jest liderom, specjalistom, decydentom, kadrze menedżerskiej oraz członkom zespołów.
By poznać możliwości wersji gry „szytej na miarę” rekomendujemy spotkanie z ekspertem CERTES.