MS Word - od podstaw do Eksperta
Cele szkolenia
Obecnie program Microsoft Word jest bardzo popularnym i powszechnie stosowanym edytorem dokumentów tekstowych. Jego profesjonalne wykorzystanie wymaga poznania tajników tego programu, a w szczególności nadrobienia zaległości związanych z pojawieniem się nowych wersji tego edytora. Warsztaty, oprócz solidnej porcji podstaw pracy z dokumentami tekstowymi, pozwolą na poznanie licznych usprawnień wprowadzonych do programu na przestrzeni ostatnich lat, co przełoży się na szybkie i efektywne wykonywanie zadań służbowych na każdym stanowisku pracy.
Korzyści dla uczestnika
- Będziesz tworzyć estetyczne, odpowiednio sformatowane i rozplanowane pisma
- Nauczysz się formatować tekst w zależności od jego przeznaczenia
- Poznasz tajniki tworzenia list, przypisów i spisów treści
- Nauczysz się tworzyć i wykorzystywać uniwersalne szablony i style, które wykorzystasz w nowo tworzonych dokumentach
- Wykorzystasz edytor w zadaniach biurowych obejmujących między innymi tworzenie, etykiet, przygotowanie i wysyłanie korespondencji oraz generowanie dokumentów seryjnych
Korzyści dla organizacji
- Usprawni wykonywanie żmudnych zadań biurowych, umożliwiając w ten sposób skupienie uwagi na bardziej krytycznych obszarach
- Zmniejszy obciążenie pracą biurową i zwiększy efektywność pracowników
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Formatowanie znaków, akapitów i stron. Korzystanie ze stylów, motywów i szablonów
- Wykorzystanie gotowych szablonów programu
- Tworzenie szablonów dokumentów
- Kopiowanie wyglądu akapitów
- Kopiowanie formatowania znaków
- Stosowanie znaków tabulatorów w tekście i tabelach
- Znaki wiodące tabulacji („ręczne” tworzenie spisu treści)
- Przeglądanie i stosowanie gotowych stylów
- Modyfikowanie stylów programu
- Tworzenie nowych stylów
- Formatowanie akapitów przy użyciu stylów
- Listy numerowane i wypunktowane. Tworzenie i edycja list wielopoziomowych (hierarchicznych)
- Rozwiązywanie problemów
- Poprawne formatowanie akapitów numerowanych i wypunktowanych
- Konspekty numerowane
- Podstawy pracy w stylu "Desktop publishing". Automatyczne spisy i wykazy, praca z nagłówkiem i stopką dokumentu
- Wstawianie przypisów do dokumentu
- Praca z przypisami w widokach:
- Normalny
- Układ wydruku
- Typy podziałów stron i sekcji
- Wstawianie nagłówków i stopek do dokumentu
- Różnicowanie wyglądu (zawartości) nagłówków i stopek
- Numerowanie stron, wstawianie i formatowanie
- Umieszczanie treści i obrazów
- Wstawianie „automatycznego” spisu treści
- Formatowanie spisów
- Aktualizacja spisu treści
- Praca z elementami graficznymi
- Zdjęcia i obrazy
- Obiekty SmartArt
- Ikony
- Tworzenie i edycja tabel
- Tworzenie dokumentów seryjnych. Zasady scalania dokumentów ze źródłem danych
- Książka adresowa programu Outlook
- Baza danych przygotowana w programie Excel
- Wykorzystanie danych z programu Access
- Tworzenie książki adresowej (bazy danych) w programie Word
- Typ dokumentu, wybór adresatów, wstawianie tekstu i pól, scalanie
- formatowanie pól, edycja kodu pól
- Praca w zespole
- Śledzenie zmian, włączanie i wyłączanie, akceptacja i odrzucanie zmian
- Opcje śledzenia zmian
- Wprowadzanie, usuwanie i edycja komentarzy
- Adiustacja, użytkownicy
- Ochrona dokumentu, ograniczenie edycji
- Przeglądanie wprowadzonych zmian i komentarzy
- Scalanie komentarzy i zmian z kilku dokumentów w jednym
- Porównywanie dokumentów
- Współpraca programu MS Word z innymi aplikacjami z pakietu MS Office
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Każdy główny blok szkolenia poprzedzony jest krótką prezentacją tematu. Większość czasu na poszczególne bloki (tematy) jest wypełniona przez ćwiczenia praktyczne, symulujące problemy i ich rozwiązanie w programie MS Word. Dodatkowo prowadzący w trakcie ćwiczeń mobilizuje grupę do aktywnej pracy przez zadawanie pytań i dyskusję na temat rozwiązywanych zadań.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |