Marta Miechowicz
Wiedza i kompetencje
Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja i selekcja pracowników, psychoedukacja – praca metodami aktywnymi, trening i warsztat psychologiczny. Prowadziła badania nad zwiększeniem efektywności szkoleń. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Prawie dwudziestoletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. W 2008 roku ukończyła Akademię Coachingu Biznesowego i kontynuowała naukę w rocznej Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich.
Specjalizacja
- Efektywna komunikacja
- Sprzedaż i obsługa klienta
- Narzędzia HR
- Efektywność osobista i motywacja
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Budowanie zespołu
- Pozyskiwanie klientów
Doświadczenie i osiągnięcia
- Ponad 11-letnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Ponad 6-letnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klietna
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Citroen Polska, Truck Gigant, Delfo Polska, Anwil, Remwil, Wandalex, Koelner, Grupa PZU, Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa WARTA, Santander Consumer Bank, Nordea Bank Polska, Alior Bank, Grodan c/o Rockwool Polska, Eniro Polska, Farmacol, CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, PGE Polska Grupa Energetyczna, Polska Telefonia Cyfrowa, Chartis Europe, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Polski Związek Niewidomych, Arche, Grupa ING, Telefonia Dialog, Sephora Polska, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Liberty Direct, Polskapresse, Edipresse Polska, Tryumf, Inykpol S.A., Orlen, Levi Strauss, NASK - Państwowy Instytut Badawczy, DEKRA, PGNiG TERMIKA, PEKAO, LOGINEX, Komex, i innych.