Marta Miechowicz

Trenerka
Konsultantka 
Psycholożka
Coach

Wiedza i kompetencje


Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja i selekcja pracowników, psychoedukacja – praca metodami aktywnymi, trening i warsztat psychologiczny. Prowadziła badania nad zwiększeniem efektywności szkoleń. Absolwentka Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Prawie dwudziestoletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. W 2008 roku ukończyła Akademię Coachingu Biznesowego i kontynuowała naukę w rocznej Akademii Rozwoju Kompetencji Trenerskich.

Specjalizacja


  • Efektywna komunikacja
  • Sprzedaż i obsługa klienta
  • Narzędzia HR
  • Efektywność osobista i motywacja
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Budowanie zespołu
  • Pozyskiwanie klientów

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Ponad 11-letnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Ponad 6-letnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klietna
 

Szkoliła, doradzała m.in. dla:


Citroen Polska, Truck Gigant, Delfo Polska, Anwil, Remwil, Wandalex, Koelner, Grupa PZU, Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa WARTA, Santander Consumer Bank, Nordea Bank Polska, Alior Bank,  Grodan c/o Rockwool Polska, Eniro Polska, Farmacol, CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, PGE Polska Grupa Energetyczna, Polska Telefonia Cyfrowa, Chartis Europe, Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Polski Związek Niewidomych, Arche, Grupa ING, Telefonia Dialog, Sephora Polska, Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska, Liberty Direct,  Polskapresse, Edipresse Polska, Tryumf, Inykpol S.A., Orlen, Levi Strauss, NASK - Państwowy Instytut Badawczy, DEKRA, PGNiG TERMIKA, PEKAO, LOGINEX, Komex,  i innych.