Edyta Adamczyk
Wiedza i kompetencje
Ukończyła zarządzanie finansami oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Akademii Finansów w Warszawie.
Prowadzi sesje coachingowe dla szerokiego grona pracowników, menadżerów średniego i wyższego szczebla. Ukończyła szkołę trenerów biznesu Akademia Nowych Motywacji.
Uznana ekspertka w dziedzinie negocjacji. Od wielu lat dzieli się swoją wiedzą sprzedażową, negocjacyjną z menadżerami sprzedaży, handlowcami, doradcami oraz wspiera zarządzanie przez cele jako narzędzie wsparcia sprzedażowego. Przez wiele lat zrealizowała szereg projektów związanych z przygotowaniem oraz wsparciem w negocjacjach.
Ceniony praktyk biznesu. Autorka wielu programów rozwojowych. Profesjonalistka w obszarze zarządzania i wprowadzania zmian w wielu instytucjach. Ukończyła zarządzanie finansami oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Akademii Finansów w Warszawie. Prowadzi sesje coachingowe dla szerokiego grona pracowników, menadżerów średniego i wyższego szczebla.
Specjalizacja
- Tworzenie autorskich programów rozwojowych i szkoleniowych
- Budowa programów talentowych, mentoringowych i onboardingowych
- Metodyka – konstrukcja metod i narzędzi szkoleniowych
- Tworzenie i prowadzenie warsztatów/szkoleń/wykładów/live webinarów (m.in. z obszaru rozwoju kompetencji trenerskich, umiejętności menedżerskich i pracowniczych)
- Szkolenie menadżerskie
- Sprzedaż i obsługa klienta
- Negocjacje handlowe
- Sztuka prezentacji
- Treningi on the job
- Komunikacja interpersonalna
- Motywowanie pracowników
- Budowanie zespołów
Doświadczenie i osiągnięcia
20 lat doświadczenia w pracy w biznesie (3000 dni szkoleniowych), umiejętnie korzysta z połączenia swojej wiedzy biznesowej, wyniesionej z doświadczeń w branży bankowej (jako Kierownik zespołów rozliczeniowych, Koordynator tworzenia Europejskiego Centrum Rozliczeń Finansowych, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Biura Szkoleń i Rekrutacji w Banku Handlowym i Citi Handlowy), budowania i zarządzania zespołami, z wrodzonym wyczuciem i umiejętnością oceny potencjału i prawdziwego zaangażowania ludzi. Znajomość specyfiki nie tylko rynku polskiego, ale także innych rynków Europy Środkowo-Wschodniej czyni ją niezwykle wszechstronną ekspertką w dziedzinie szkoleniowo-doradczej.
Jej doświadczenie menadżerskie obejmuje:
- Zarządzanie obszarem sprzedażowym (zespoły stacjonarne i rozproszone).
- Zarządzanie obszarem Europejskiego Centrum Rozliczeń w Olsztynie (tworzenie struktur, rekrutacja pracowników, tworzenia mapy kompetencji, zarządzanie Centrum).
- Zarządzanie zespołem rozwojowym (Biuro Szkoleń i Rekrutacji) – tworzenie ścieżek rozwoju, mapowanie kompetencji, planowanie i realizacja działań szkoleniowych.
- Kształtowanie polityki sprzedażowej w wybranych obszarach kompetencyjnych; realizacja i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych w zespołach oraz nadzór nad realizacją działań promocyjnych i informacyjnych w zespołach w zakresie pozyskiwania nowych klientów instytucjonalnych i indywidualnych i partnerów.
- Obecnie (od 2010 roku) jest właścicielką firmy AD&ED Szkolenia, realizując projekty jako niezależna konsultantka, trenerka, asesorka.
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Danone, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, PKO BP, Zakłady Mleczarskie Turek, Jeronimo Martins Polska, Remwill, Zakłady Mięsne Pamapol, ISS Word, Farmacol, Amwill, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Microsoft, El Puk, Euler Hermes, Truck Giant, Makro Cash and Carry, Dalkia, Asmet, Globema, Bank BPH, Wedel, Farmacol, Maspex, Citroen/Peugeot, Encja Com, Citi Bank, Szynaka Meble, Domodi, Kamis, Qualia Development, Bank BPS, KING OSKAR, Zakłady produkcyjne Cegielski i innych.