Zaangażowaliśmy się w Dobroczynny Bal Sternika 2020
1 lutego, 2020Delight Index™ – Co robić, gdy szkolenia i wdrażane zmiany nie przynoszą w organizacji oczekiwanych efektów?
24 maja, 2020Digital Marketing - szkolenie otwarte
Jak zmieniła się rola marketingu na przestrzeni ostatnich lat?
Co może zrobić marketing, aby realnie pomagać zdobywać klientów?
Kto nadąża za szybkimi zmianami w digital marketingu, a kto musi jeszcze sporo nadrobić?
Jak zaplanować nowoczesną strategię dostosowaną do obecnych potrzeb rynkowych?
Jak zwiększyć swój potencjał konkurencyjny?
Jak odpowiednio dobierać i stosować kanały komunikacji?
Jak wypracować i na co zwrócić uwagę przy budowaniu własnej strategii?
Termin: 12-13 czerwca 2020
Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy dotyczącej działań online, które przekładają się na poprawę widoczności firmy i usług oraz zwiększenie świadomości marki. Szkolenie kierujemy do osób, które chcą zwiększyć korzyści płynące z komunikacji internetowej oraz zdobyć praktyczną wiedzę na temat wdrożenia kanałów digitalowych do strategii firmy.
Program:
Dzień 1
- Digital marketing:
- zasady i cele marketingu internetowego
- psychologia użytkownika
- digital marketing a marketing tradycyjny
- nowe możliwości marketingu internetowego
- good case studies najlepszych profili/fanpage – jak globalne firmy wykorzystują digital marketing w sprzedaży i marketingu
- bad case studies – jakich błędów unikać, czego nie wolno robić w Internecie – czyli jak wielkie marki popełniają równie wielkie faux pas
- Strategia działań digitalowych:
- 7 trendów przyszłości w komunikacji online – w którym kierunku warto zmierzać
- persona – co musimy wiedzieć o grupie docelowej
- budowanie strategii – analiza sytuacji wyjściowej, wyznaczenie mierzalnych celów, określenie grup odbiorców, dobór narzędzi, ustalenie budżetu i harmonogramu działań
- Media społecznościowe w biznesie:
- Facebook – profil tworzenie profesjonalnego profilu,
- pozycjonowanie wpisów i zasady algorytmu Edge Rank
- wykorzystanie narzędzi Facebook Business: Ads Manager, Power Editor, Audience Insights, Custom Audiences , Look-alike Audiences, AdRoll
- Dark Posts – jak tworzyć efektywne wpisy sprzedażowe
- narzędzia do analizy i oceny skuteczności działań
- Linkedin jako narzędzie do budowania marki:
- savoir vivre na Linkedin, czyli jak powinna przebiegać komunikacja profesjonalistów
- optymalizacja profilu firmowego
- wykorzystanie grup dyskusyjnych i Showcase Page
- synergia ze Slideshare
Dzień 2
- Twitter | Youtube | Instagram | Google +:
- strategie wykorzystania w biznesie
- case studies najpopularniejszych kanałów i profili – analiza krok po kroku kluczowych czynników sukcesu
- inspirujące trendy wykorzystania social media jako narzędzia obsługi klienta
- Content Marketing:
- profesjonalny webwriting i copywriting, czyli co i jak pisać w Internecie, by przyciągać odbiorców
- marketing wirusowy – jak budować świadomości marki i nakłonić odbiorców do rozpowszechniania informacji
- Tworzenie reklam i techniki sprzedaży w Internecie:
- tworzenie, umiejscowienie i targetowanie reklam
- mierzenie stopy zwrotu z reklam
- analityka i optymalizacja treści
- przykłady i case studies
Trener: Elżbieta Peda
Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada obszerne doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu, komunikacji, rozwoju biznesu i sprzedaży, odpowiadając za zarządzanie strategiczne i operacyjne, projektowanie, opracowywani i realizację programów marketingowych, kampanii generowania leadów. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami marketingowymi w obszarze lojalności marki, zarządzaniu relacjami z klientami i sprzedażą, tworzeniu innowacyjnych strategii budowania lojalności i sprzedaży, prowadzeniu działań ukierunkowanych na zaangażowanie i wzmocnienie relacji klientów z marką.
Absolwentka studiów MBA Executive w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Realizowała projekty wewnętrzne i zewnętrzne pracując dla Michelin, Schneider Electric, Saint-Gobain, Sonepar. Swoje doświadczenie menadżerskie zdobywała pełniąc funkcję Dyrektora Marketingu i odpowiadając nie tylko za rynek krajowy, ale pracując w środowisku międzynarodowym również w projektach zagranicznych, a także we współpracy z różnorodnymi branżami (min. handel detaliczny, przemysł, motoryzacja, dystrybucja). Współpracowała zarówno z szeregowymi pracownikami, średnią i wyższą kadrą menadżerską aż do poziomu zarządu.
Jako trener i konsultant specjalizuje się w obszarze marketingu, sprzedaży i rozwoju biznesu. Tworzy i wdraża strategie marketingowe oraz programy wsparcia sprzedaży. Na stanowiskach kierowniczych była odpowiedzialna za rozwój działu marketingu, wdrażanie projektów rozwojowych i transformacyjnych. Jako doświadczony trener i konsultant dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami występując w roli prelegenta na konferencjach marketingowych i branżowych oraz prowadząc liczne szkolenia.
Cena: 1 400,00 + VAT