Tomasz Kolasiński
Trener
Konsultant
Ekspert ds. aktywnej sprzedaży
Wiedza i kompetencje
- Absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego – Podyplomowe Studium Socjologii Stosowanej w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi
- Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Łódzkim – Wydział Zarządzania; jest w trakcie otwierania przewodu doktorskiego
- Certyfikowany trener systemu sprzedaży IMPACT
Specjalizacja
- Aktywna sprzedaż – techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe
- Zarządzanie zespołem handlowym
- Budowanie efektywnych zespołów
- Telemarketing Przywództwo
- Wdrażanie standardów obsługi klienta
- Oceny pracownicze
Doświadczenie i osiągnięcia
- Dynamiczny, dojrzały specjalista w dziedzinie aktywnej sprzedaży.
- Pracował jako handlowiec, menedżer sprzedaży dyrektor handlowy w branżach elektroniki użytkowej oraz elektryczno-budowlanej.
- Może się poszczycić prowadzeniem szkoleń z certyfikowanego systemu sprzedaży SONaR by Certes – współtwórca tego modelu sprzedaży.
- Jego misją jest wspierać handlowców w rozwoju zawodowym.
- Zdolny menedżer posiadający umiejętności w zakresie zarządzania personelem, prowadzący szkolenia dla handlowców, sprzedawców, telemarketerów oraz uczestniczący w planowaniu rozwoju zawodowego kadry kierowniczej.
- Na salach szkoleniowych spędził ponad 1500 dni szkoleniowych, z jego doświadczenia korzystali pracownicy Ambra, Castorama, Ciech, mBank, T-Mobile, Volvo, General Electric.
Szkolił, doradzał m.in. dla:
Ambra, Allcon, Ambra, Arhelan, Ariadna, AZ IMEX, Best Wester Hotel, Bio-Circle, BTC, Caparol, Credif ARD, Castorama, Centrum Wina, Ciech, Cityboard Media, DAF, DPD, Donauchem, Douglas, Dromet, EDP, Elmark Automatyka, EL-PUK, Enigma, Eckert, Erbi, ERBUD, Eximo, Forte Meble, Franspol, Gerda, HIT Kody Kreskowe, Innogy, InPost, Jawar, Kiloutou, Lewor, LSI Softwere, mBank, Media Markt, Novol, Menard, Pamapol, Pepperl+Fuchs, Polska Grupa Farmaceutyczna, Polskapresse, Pro Grass, Progress Eco, Proqual, Rectus, Sege, Saturn Planet, T-Mobile, Teofilów, Truck Gigant, Unicard