Magdalena Żymełka

Trenerka
Konsultantka 

Wiedza i kompetencje


Trenerka, akredytowana konsultantka Extended DISC. Ekspertka z wieloletnią praktyką w biznesie, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończyła również Szkolę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada także certyfikat TA 101 (Introductory Transactional Analysis), nadany przez European Association for Transactional Analysis (EATA).

Menedżerka z 20 -letnim doświadczeniem w biznesie korporacyjnym. Wspiera liderów, zespoły i organizacje w rozwijaniu kluczowych kompetencji przywódczych oraz w budowaniu zespołów, które potrafią skutecznie działać w różnorodnym, dynamicznym środowisku.

Specjalizacja


  • Przywództwo i rozwój menedżerski – First Time Manager, budowanie autorytetu, delegowanie, przywództwo sytuacyjne, budowanie zaangażowania, trudne rozmowy, motywowanie, komunikacja menedżerska, zarzadzanie zmianą

  • Współpraca w zespołach wielopokoleniowych

  • Komunikacja i współpraca w zespołach międzykulturowych - zwłaszcza USA, UK, Indie, Niemcy

  • Kultura Feedbacku i Feedforward

  • Efektywna współpraca w zespole - budowanie zespołu w oparciu o metodologię Extended DISC, zaangażowany zespół, współpraca w zespole

Pracuje z klientami z regionów EMEA, APAC i AMER, w tym m.in. w Polsce, w Wielkiej Brytanii, w Czechach, w Estonii, na Litwie, na Łotwie, w Niemczech, we Francji, w Hiszpanii, w Indiach, na Filipinach, w Hongkongu, w Chinach i w USA

Doświadczenie i osiągnięcia


  • Trenerka biznesu z 15-letnim doświadczeniem.
  • Od 20 lat pracuje w globalnych organizacjach, projektując i wdrażając rozwiązania z zakresu Learning & Development.
  • W szkoleniach wykorzystuje swoje wieloletnie, praktyczne doświadczenia menedżerskie.
  • Jako liderka globalnego zespołu L&D odpowiadała za tworzenie i realizację międzynarodowych programów rozwojowych, onboardingowych, szkoleń produktowych oraz e-learningowych.
  • Podczas pracy z grupami szkoleniowymi kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach.
  • Ma doświadczenie w pracy z liderami na różnych poziomach organizacji, z zespołami wielopokoleniowymi i międzynarodowymi. Potrafi szybko odnaleźć się w zróżnicowanych kontekstach i budować relację niezależnie od branży czy kultury pracy.
  • Przeprowadziła dziesiątki szkoleń oraz sesji konsultacyjnych dla managerów średniego i wyższego szczebla - zarówno dla znanych firm na rynku polskim, jak i największych korporacji międzynarodowych.
  • Mieszkała i pracowała w USA, co dało jej unikalne spojrzenie na różnorodność kulturową oraz dogłębne zrozumienie międzynarodowych wyzwań związanych z zarządzaniem zespołami w zróżnicowanych środowiskach.
  • Jej praktyczne doświadczenie w pracy z globalnymi zespołami z USA, Wielkiej Brytanii, Indii oraz innych krajów, w połączeniu z szeroką wiedzą na temat niuansów kulturowych, umożliwia jej wspieranie zespołów w osiąganiu wysokiej efektywności w zróżnicowanych kulturowo środowiskach.
  • Jej misją jest pomaganie liderom i organizacjom w budowaniu świadomego przywództwa, skuteczne łączenie pokoleń w miejscu pracy oraz rozwijanie kompetencji międzykulturowych potrzebnych do działania w globalnym środowisku.
 

Szkoliła, doradzała m.in. dla:


Szkoliła m.in. Deloitte, HireRight, Axa XL, Capgemini, Fujitsu, Sapiens, Tauron, Arcelor Mittal, DB Cargo, S3 Connected Health, Jacobs, Velux Polska Sp. z o.o., CBRE, Fresenius Medical Care, Mettler Toledo, Fresenius KABI, MacGregor, Vesuvius, Labquality, Profitroom, Balajcza Linguistic Services, Appsilon, Eltel Networks, Consult Red, Clariant, Collins Aerospace, Seco Warwick, Nowy Styl, Riser i wielu innych.