Magdalena Żymełka

Wiedza i kompetencje
Trenerka, akredytowana konsultantka Extended DISC. Ekspertka z wieloletnią praktyką w biznesie, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończyła również Szkolę Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada także certyfikat TA 101 (Introductory Transactional Analysis), nadany przez European Association for Transactional Analysis (EATA).
Menedżerka z 20 -letnim doświadczeniem w biznesie korporacyjnym. Wspiera liderów, zespoły i organizacje w rozwijaniu kluczowych kompetencji przywódczych oraz w budowaniu zespołów, które potrafią skutecznie działać w różnorodnym, dynamicznym środowisku.
Specjalizacja
-
Przywództwo i rozwój menedżerski – First Time Manager, budowanie autorytetu, delegowanie, przywództwo sytuacyjne, budowanie zaangażowania, trudne rozmowy, motywowanie, komunikacja menedżerska, zarzadzanie zmianą
-
Współpraca w zespołach wielopokoleniowych
-
Komunikacja i współpraca w zespołach międzykulturowych - zwłaszcza USA, UK, Indie, Niemcy
-
Kultura Feedbacku i Feedforward
-
Efektywna współpraca w zespole - budowanie zespołu w oparciu o metodologię Extended DISC, zaangażowany zespół, współpraca w zespole
Pracuje z klientami z regionów EMEA, APAC i AMER, w tym m.in. w Polsce, w Wielkiej Brytanii, w Czechach, w Estonii, na Litwie, na Łotwie, w Niemczech, we Francji, w Hiszpanii, w Indiach, na Filipinach, w Hongkongu, w Chinach i w USA
Doświadczenie i osiągnięcia
- Trenerka biznesu z 15-letnim doświadczeniem.
- Od 20 lat pracuje w globalnych organizacjach, projektując i wdrażając rozwiązania z zakresu Learning & Development.
- W szkoleniach wykorzystuje swoje wieloletnie, praktyczne doświadczenia menedżerskie.
- Jako liderka globalnego zespołu L&D odpowiadała za tworzenie i realizację międzynarodowych programów rozwojowych, onboardingowych, szkoleń produktowych oraz e-learningowych.
- Podczas pracy z grupami szkoleniowymi kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach.
- Ma doświadczenie w pracy z liderami na różnych poziomach organizacji, z zespołami wielopokoleniowymi i międzynarodowymi. Potrafi szybko odnaleźć się w zróżnicowanych kontekstach i budować relację niezależnie od branży czy kultury pracy.
- Przeprowadziła dziesiątki szkoleń oraz sesji konsultacyjnych dla managerów średniego i wyższego szczebla - zarówno dla znanych firm na rynku polskim, jak i największych korporacji międzynarodowych.
- Mieszkała i pracowała w USA, co dało jej unikalne spojrzenie na różnorodność kulturową oraz dogłębne zrozumienie międzynarodowych wyzwań związanych z zarządzaniem zespołami w zróżnicowanych środowiskach.
- Jej praktyczne doświadczenie w pracy z globalnymi zespołami z USA, Wielkiej Brytanii, Indii oraz innych krajów, w połączeniu z szeroką wiedzą na temat niuansów kulturowych, umożliwia jej wspieranie zespołów w osiąganiu wysokiej efektywności w zróżnicowanych kulturowo środowiskach.
- Jej misją jest pomaganie liderom i organizacjom w budowaniu świadomego przywództwa, skuteczne łączenie pokoleń w miejscu pracy oraz rozwijanie kompetencji międzykulturowych potrzebnych do działania w globalnym środowisku.
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Szkoliła m.in. Deloitte, HireRight, Axa XL, Capgemini, Fujitsu, Sapiens, Tauron, Arcelor Mittal, DB Cargo, S3 Connected Health, Jacobs, Velux Polska Sp. z o.o., CBRE, Fresenius Medical Care, Mettler Toledo, Fresenius KABI, MacGregor, Vesuvius, Labquality, Profitroom, Balajcza Linguistic Services, Appsilon, Eltel Networks, Consult Red, Clariant, Collins Aerospace, Seco Warwick, Nowy Styl, Riser i wielu innych.