Emilia Wiśniewska
Wiedza i kompetencje
Absolwentka filozofii oraz międzywydziałowych studiów z zakresu psychologii i dziennikarstwa. Od 2009 roku wykładowczyni akademicka – prowadzi zajęcia z etyki biznesu oraz filozofii zarządzania. Doktorantka w trakcie przewodu doktorskiego z etyki biznesu i filozofii zarządzania oraz ambasadorka Krickpatrick Partners.
Specjalizacja
- Umiejętności menedżerskie – przywództwo, komunikacja menedżerska, zarządzanie i budowanie zespołu, motywowanie, zarządzanie zmianą, MBO, zarządzanie rozwojem pracowników, zarządzanie pokoleniami
- Strategie biznesowe
- Sprzedaż, negocjacje biznesowe i handlowe, obsługa klienta
- Specjalistyczne warsztaty dla HR oraz projekty rozwojowe
- Obszary ogólnorozwojowe - efektywność osobista, multitasking, zarządzanie sobą w czasie, asertywność, komunikacja, zarządzanie stresem, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, sztuka prezentacji, zarządzanie energią, zarządzanie konfliktem
- Cyfryzacja i digitalizacja
- Digital mindset
- Diversity & Inclusion
Doświadczenie i osiągnięcia
- Doświadczenie zawodowe zdobywała we współpracy z ogólnopolskimi mediami, początkowo w Polskim Radio. Współpraca ta obejmowała szereg działań z zakresu Public Relations.
- Pełniła również funkcję facylitatora w negocjowaniu kontraktów podczas organizowanych przez Polskie Radio wydarzeń kulturalnych. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym Panoramy. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły jej na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych.
- Współpracowała z jedną z czołowych firm szkoleniowych, gdzie rozpoczęła jako menedżer ds. realizacji komercyjnych projektów szkoleniowych, kierując zespołem koordynatorów. Pełniła również funkcję Project Managera w zakresie działań PR-owych.
- Posiada 10 lat doświadczenia trenerskiego.
- Praktyk biznesu – zdobyła bogate doświadczenie realizując Akademię Menedżera dla najbardziej znanych firm w kraju.
- Jest autorką wielu artykułów branżowych (jej publikacje ukazują się m.in. w HR trendy, Benefit, HR Standard).
- Wspiera działy personalne w projektach z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, tj. model kompetencji, programy talentowe czy oceny okresowe.
- Autorka programów: multitasking w oparciu o metodologię GTD Davida Allena, zarządzanie stresem, budowanie motywacji i automotywacji w oparciu o model FLOW, onboarding, storytelling, lider transformacyjny, innowacyjność w biznesie.
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Auchan, P4, PKO BP S.A., Gaspol, Zignago Vetro, Veolia, Asmet, Idemia, Makro Cash & Carry, Media Saturn, Rossman, RWE, Deloitte, BNP Paribas, Benefit System, Agencja Modernizacji i Restrukturyzacji Rolnictwa, Bioderma, Cardiff Ubezpieczenia, Centrum Projektów Europejskich, Emmerson Nieruchomości, Grupa Orlen, Inter Cars , Inditex, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Kancelaria Sejmu, Komisja Nadzoru Finansowego, Lafarge Holcim, Libella, Levi’S, DPD, Veolia, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwo Skarbu, Ministerstwo Zdrowia, Mondial Assistance – Grupa Allianz, Beneton, Komex, MSD, BAKOMA, New Yorker, Poczta Polska, Pentacomp, Port Lotniczy Warszawa Modlin, Auchan, Sandoz, SCA, Samsung, Eurest, Falck, Sodexo, Superpharm, T-mobile, Orange, Toys R Us, TRW, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Whirlpool, Warta, ZUS, Euler Hermes, Grupa Lotos, HRK, Grupa Allegro, Mazowiecka Izba Inżynierów Budownictwa, International Data Group, TTI EMEA, Renault, TVN, Bussinesface, FISERV.
Wybrani Klienci z branży produkcyjnej: Veolia, Zignago Vetro, Lotos, Orlen, DCT Gdańsk, Asmet, TRW, Inter Cars, RWE, Lafarge Holcim. TOYOTA Motor Manufacturing Poland, PS Gaz, Strabag, BSH, Kongsberg, Reckitt Beckinser. Doehler. Libella, Whirlpool, INNOGY, Xella Polska, Gaspol.
Wybrani Klienci / szkolenia sprzedażowe: T-mobile, TTI EMEA, DPD, Allegro, Polkomtel, Auchan, Euler Hermes, Poczta Polska, Abbvie, ToysRUs, Inditex, Benetton, Rossmann, Super-Pharm, Makro Cash&Carry, Costa Coffee, H+H, JULA, Accenture, FALCK.