Świadomość biznesowa
Cele szkolenia
Celem głównym szkolenia „Świadomość biznesowa” jest nabycie wiedzy i umiejętności związanych z poznaniem procesów wpływających na świadomość biznesową. Stałym elementem sztuki biznesowej jest świadomość, że jakość tych zasobów oraz ich zakres stają się podstawowym atutem decydującym o znaczeniu firmy i jej pozycji rynkowej, a także przesądzają o skutkach uczestnictwa w rynkowym konkurowaniu. Jednak nie mniej istotną jest umiejętność współczesnej organizacji w pozyskiwaniu tego najwyższego jakościowo kapitału wiedzy, w jego przyswajaniu, a także w jego rozwijaniu, tworzeniu i w praktycznym wykorzystywaniu.
Korzyści dla uczestnika
- Zrozumienie, czym jest świadomość biznesowa i jak wpływa na efektywność ich pracy
- Efektywne zarzadzanie wszystkimi zasobami w firmie
- Uświadomią sobie, jak bardzo ważne jest „granie do jednej bramki”
- Zrozumienie wpływu działań każdego z liderów na skuteczność całej organizacji
Korzyści dla organizacji
- Budowanie kultury świadomości biznesowej
- Wzrost efektywności i produktywności zespołów
- Rozwój kompetencji związanych z poznaniem procesów biznesowych
- Wykrzesanie przedsiębiorczości wśród kadry menedżerskiej
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Rola oraz odpowiedzialność biznesowa
- Gra: „działania w biznesie”
- Podsumowanie gry
- Co wpływa na efektywność biznesową?
- Znajomość strategii i celu a poziom zaangażowania i efektywności działania pracowników
- Misja i strategia firmy, a działania biznesowe
- Czym jest misja a czym jest strategia firmy?
- Uwspólnienie rozumienia. Jaka jest aktualna misja Waszej firmy?
- Po co jest nam potrzebna znajomość misji?
- Kwestionariusz – jak działam?
- Budowanie relacji w zespole jako element świadomości biznesowej
- Czego oczekuje się od pracowników w biznesie?
- Jakie narzędzia można wykorzystywać w realizacji zadań biznesowych organizacji?
- Gdzie jest moja rola?
- Budowanie świadomości rynkowej
- Osobisty i zawodowy potencjał
- Diagnoza osobistego potencjału
- Omówienie 5 aspektów: (1) Wola, (2) Uczuciowość (3) Kontrola (4) Energia (5) Emocjonalność
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: business case, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania Uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych. W trakcie szkolenia Uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |