Zarządzanie stresem
i kontrolowanie emocji
w relacjach z klientem
i kierowcami
Cele szkolenia
Szkolenie przedstawi zależności pomiędzy stresem a wypaleniem zawodowym. Uczestnicy stworzą indywidualny plan działania mający na celu obniżenie poziomu stresu w trudnych sytuacjach w pracy. Poznają zasady zdrowego myślenia i wypracują przekonania ułatwiające pracę. Zwiększą komfort pracy, obniżą napięcie i podniosą efektywność dzięki wprowadzaniu w życie nowych praktyk. Poznają mechanizmy odpowiedzialne za powstawanie stresu.
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Czym jest stres – jego rodzaje, źródła i skutki
- Definicja i rodzaje stresu oraz poziomy jego natężenia na podstawie krzywej Yerkesa-Dodsona
- Rodzaje stresujących wydarzeń i ich indywidualna siła oddziaływania
- Główne źródła stresu
- Podstawowe grupy działań pozwalających obniżyć niekorzystny poziom stresu
- Analiza specyficznych sytuacji stresujących w pracy uczestników w kontaktach z kierowcami i klientam
- Praktyczne techniki radzenia sobie ze stresem
- Akceptacja sytuacji stresowej jako wstęp do radzenia sobie z nią i sposób obniżania napięcia
- Techniki oddechowe pozwalające opanować zdenerwowanie
- Ćwiczenia relaksacyjne Dennisona i Cooka
- Elementy treningu relaksacyjnego Jacobsona
- Rola przekonań w powstawaniu reakcji stresowej
- Czym są przekonania i jaki mają związek z powstawaniem stresu?
- Model ABCD Ellisa i jego wykorzystanie do weryfikacji własnych szkodliwych przekonań
- Powszechne przekonania podnoszące poziom napięcia
- Zasady zdrowego myślenia ułatwiające radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- Wypracowanie uniwersalnych przekonań ułatwiających utrzymanie spokoju w wymagających sytuacjach w rozmowach z Kierowcami i Klientami
- Długotrwały stres i wypalenie zawodowe
- Czym jest wypalenie zawodowe, jaki ma związek ze stresem i jak wpływa na naszą pracę i życie
- Metody przeciwdziałania długotrwałemu stresowi:
- aktywność fizyczna
- sen
- odżywianie
-
- Równowaga pomiędzy życiem zawodowym a osobistym
- Rola świadomego odpoczynku – planowanie działań mających na celu zmniejszanie napięcia i „ładowanie akumulatorów”
- Wpracowanie indywidualnego planu działań mającego na celu zmniejszenie poziomu stresu w codziennej pracy uczestników.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |