Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Cele szkolenia
Uczestnik szkolenia „Zarządzanie zespołem sprzedażowym” dowie się, czym charakteryzuje się praca w zespołach rozproszonych, jak zorganizować pracę zdalną zespołu sprzedażowego i jak na co dzień nim zarządzać. Uczestnik przećwiczy narzędzia „twarde” i „miękkie” komunikacji zdalnej w sprzedaży online oraz zasady stawiania wymagań i egzekwowania zadań. Nauczy się prowadzić angażujące spotkania on-line z wykorzystaniem różnych aplikacji. Przećwiczy praktyczne narzędzia menedżerskie tj. modele konstruktywnej informacji zwrotnej i stawianie pytań stymulujących pracownika do działania, definiowanie celów, delegowanie zadań, weryfikowanie / monitoring postępów, rozliczanie z zadań. Dowie się jak motywować do działania, wspierać pracownika w realizacji celów, a także jak radzić sobie z emocjami i stresem oraz jak budować zaufanie i szacunek w zespole. Zdiagnozuje również własny styl zarządzania, pozna inne style oraz dowie się, jak je wykorzystać w danej sytuacji w zarządzaniu sprzedażą.
Korzyści dla uczestnika
- Efektywne zarzadzanie zespołem sprzedażowym w strukturach rozproszonych
- Poznanie narzędzi komunikacyjnych i budowanie ducha zespołu w pracy zdalnej i hybrydowej
- Nauczenie się przekazywania informacji w odpowiedniej formie i udzielania informacji zwrotnej
- Efektywnie deleguje i wmocni motywację pracowników w pracy on-line
- Zdobędzie wiedzę, jak zarządzać stresem i emocjami w trudnych sytuacjach
Korzyści dla organizacji
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych w formule zdalnej
- Wzmocnienie współpracy pomiędzy zespołami z różnych lokalizacji
- Wzrost wyników sprzedażowych
- Wzmocnienie więzi pomiędzy liderami a pracownikami rozproszonymi
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Zaufanie, jako podstawa w zarządzaniu zespołem sprzedażowym w strukturach rozproszonych
- Budowanie czy utrzymanie zaufania – efekt wspólnych doświadczeń czy wypracowany standard
- Jak dbać o jakość współpracy – czy ilość pracy świadczy o jej poziomie
- Relacje szef – zespół i zespół wewnętrznie – czy działa zdalnie cykl Deming’a
- Komunikacja zdalna – plusy i minusy
- Szczerość relacji – jak i co komunikować, informacja zwrotna (pozytywna i negatywna)
- Bezpieczeństwo czy opieka, rola szefa w relacji z zespołem
- Radzenie sobie z trudnościami – co może być dobrego w konflikcie
- Mierzenie się z trudnymi sytuacjami, czy jesteśmy gotowi mówić o trudnościach
- Emocje i argumenty – co wygrywa, co prowadzi do rozwiązania
- Koło Moore’a - trudna sytuacja pomiędzy ludźmi nie zawsze ma swoje źródło w samych osobach
- ANEKS – sztuka zadawania pytań w trudnościach, inspiracja do szukania rozwiązań
- Zaangażowanie – działanie, efektywność, motywacja
- Realizacja zadań – stawianie celów, kontraktowanie pracy
- Egzekwowanie i monitorowanie – kontraktowanie procesu pracy na celach
- Rytm pracy i planowanie – ostrzenie piły
- Energia w działaniu – automotywacja i motywowanie innych
- Odpowiedzialność – jak bardzo zależy ludziom na tym, co robią
- Biorę się i działam – ważne i pilne
- Wartości stojące za działaniem - co kieruje moja aktywnością?
- Doprowadzanie spraw do końca
- Utrzymywanie napięcia – jak działać sprawnie i mieć satysfakcję z działania
- Dbałość o wyniki handlowe – jakość pracy na wynikach i jakość pracy zespołowej
- Wyznaczenie i realizacja celów – plan działania
- Celebracja sukcesów i analiza sukcesów
- Porażki i błędy nauką na przyszłość – kapitał wiedzy
- Jak zespół pracuje ze sobą i co szef robi, by współpraca zdalna miała sens
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki. Pracujemy warsztatowo – uczestnicy poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki Firmy i do tego typu sytuacji, z jakim będą spotykać się w swojej pracy managerowie.
Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |