Prezentacje handlowe
i praca z obiekcjami
Cele szkolenia
Szkolenie skupia się na umiejętnościach związanych z prezentacjami handlowymi oraz radzeniem sobie z potencjalnymi obiekcjami. Program obejmuje warsztaty koncentrujące się na wartościach produktów, strategiach prezentacji, technikach storytellingu, komunikacji wartości dodatkowych, praktycznym treningu prezentacyjnym i pracy z obiekcjami poza cenowymi. Uczestnicy zdobywają umiejętności dotyczące budowania wartościowych ofert, negocjacji, radzenia sobie z obiekcjami klientów i rozmów follow-up. Korzyści z szkolenia obejmują poprawę umiejętności autoprezentacji, kreowania efektywnych prezentacji, budowania argumentacji handlowej, treningu radzenia sobie z obiekcjami oraz wzmacnianie asertywności i pewności siebie.
Korzyści dla uczestnika
- Wypracowanie kluczowych zasad savoir vivre i autoprezentacji, także w kontekście spotkań handlowych on-line.
- Przepracowanie i praktyczny trening technik prezentacji handlowej, wzmacniającej przekaz w zakresie wysokiej jakości produktów i usług.
- Przepracowanie i wzmocnienie aktualnie stosowanej argumentacji handlowej – zbudowanie (odświeżenie) katalogu argumentów handlowych oraz trening argumentowania na etapie sprzedaży i negocjacji, w oparciu o zdiagnozowane i potwierdzone wartości zakupowe klientów.
Korzyści dla organizacji
- Pracownicy wyposażeni w umiejętności prezentacji mogą efektywniej promować oferty firmy, co wpływa na zwiększenie jej atrakcyjności.
- Asertywna komunikacja i zrozumienie potrzeb klientów wpłyną na budowanie trwałych relacji handlowych.
- Wyższe wyniki biznesowe
- Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Warsztat – wartości wynikające z naszych produktów/ proponowanych rozwiązań
- Przepracowanie wartości (korzyści) wynikających z poszczególnych produktów Veolia
- Strategia prezentacji handlowej
- Ćwiczenie „Wybory” – symulacja prezentacji handlowych + wnioski uczestników warsztatów szkoleniowych
- Przygotowanie skutecznej narracji handlowej oraz argumentacji handlowej zapewniającej dowody – warsztatowe wypracowanie argumentacji
- Wykres skuteczności prezentacji handlowej według N. Rackhama
- Modele prezentacji rozwiązania:
- model P-P-C-K
- model PO-W-E-R
- sekwencja BZJ
- prezentacja twardych dowodów
- model SZPAK
- Wybór strategii prezentacji + krótkie testy
- Storytelling w prezentacjach handlowych
- Ćwiczenie „Historia” – storytelling w prezentacjach handlowych
- Narzędzia storytellingu i praktyka ich zastosowania
- „Sprzedawanie” doświadczeń innych klientów
- Warsztaty – mój największy sukces handlowy
- Krótki trening prezentacji story tellingowych
- Przepracowanie algorytmu prezentacji handlowej + testy na forum
- Sposoby na komunikowanie dodatkowych wartości, wynikających z wyższej jakości lub integracji rozwiązań
- Praktyczny trening prezentacji handlowych
- Wielowymiarowy trening prezentacji oparty na case’ach Veolia
- Rozmowa follow up z klientem
- Kontraktowanie rozmowy follow up
- Otwarcie rozmowy follow up z klientem
- Jedna technika finalizacji dla specyfiki Veolia
- Reagowanie na odwlekanie decyzji
- Praca z obiekcjami poza cenowymi
- Ćwiczenie „Czerwona kartka” – zebranie najczęściej pojawiających się obiekcji i zastrzeżeń poza cenowych
- Scenka diagnostyczna – praca z wybranymi obiekcjami + zbudowanie opłacalnej argumentacji, praca z oporem
- Model SAO (Sekwencja Analizy Obiekcji) – stworzenie algorytmu pracy z obiekcjami klienta + testy na forum
- Trening radzenia sobie z obiekcjami – praca w parach
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i jako taki koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych doświadczeniem.
Interaktywny warsztat z zakresu negocjacji to 80% czasu przeznaczonego na praktykę (case-studies, symulacje, gry negocjacyjne, negocjacje w parach etc.). Szkolenie skoncentrowane jest zarówno na poziomie narzędzi (dostarczenie Uczestnikom technik, modeli, które czynią proces negocjacji skutecznym), jak i na poziomie postaw oraz przekonań (inspirowanie do wykorzystywania w/w narzędzi w swojej bieżącej pracy, codzienności).
Każdy z rekomendowanych modułów zawiera wyselekcjonowane narzędzia, które w trakcie warsztatów Uczestnicy poznają, ćwiczą, a następnie realnie szukają możliwości zaadoptowania ich do własnych stanowisk i środowiska firmy. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z tematem szkolenia (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |