Umiejętne motywowanie pracowników
Cele szkolenia
Korzyści dla zakładu i pracowników
- Poznanie istoty skutecznego stylu zarządzania zespołem.
- Nauka rozpoznawania stylu zarządzania w organizacji.
- Odkrycie i wzmocnienie u siebie cech lidera.
- Zdobycie umiejętności utrzymywanie lepszych relacji z ludźmi z otoczenia - głównie zawodowego, współpracowników biznesowych.
- Zwiększenie własnej skuteczności we współpracy z innymi.
- Łatwiejsze osiąganie zamierzonych celów, przy zachowaniu odpowiednich relacji z innymi.
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Kluczowe zagadnienia związane z budowaniem zespołu.
- Planowanie kadr w firmie.
- Wyznaczanie celów i ich egzekwowanie.
- Budowanie zespołów wysokiej skuteczności, wykorzystanie ról zespołowych.
- Motywowanie i ocenianie podwładnych
- Fazy rozwoju zespołu.
- Role zespołowe.
- Faza orientacji i zależności.
- Faza konfliktu i buntu.
- Faza spójności i współpracy w grupie.
- Faza celowej i świadomej aktywności grupy.
- Faza końcowa.
- Zasady funkcjonowania zespołu.
- Zasady efektywnego funkcjonowania zespołu.
- Czynniki ułatwiające i utrudniające pracę w zespole.
- Działania, które podnoszą skuteczność zespołu.
- Struktura zespołu.
- Relacje między członkami zespołu.
- Jak zbudować efektywny zespół.
- Wspólna wizja i cele.
- Kiedy grupa staje się zespołem?
- Cechy efektywnego zespołu.
- Role w zespole.
- Rodzaje zachowań w zespole.
- Czynniki decydujące o sukcesie zespołu?
- Skuteczne koordynowanie działań w zespole.
- Aspekt wielowymiarowej komunikacji.
- Opanowanie sztuki przekonywania.
- Sztuka zadawania właściwych pytań i udzielania precyzyjnych odpowiedzi.
- Czym jest pozytywna krytyka i jak ją wykorzystywać.
- Style przywództwa i ich wykorzystanie w zarządzaniu.
- Jaki jest mój styl przywództwa?
- Moja droga rozwoju menedżerskiego.
- Moja rola, jako członka zespołu projektowego.
- Przywództwo sytuacyjne w metodyce Blancharda a perspektywa organizacji.
- Styl nakazowy (telling style) – duża koncentracja na zadaniach / mała na relacjach
- Styl prezentujący (selling style) - duża koncentracja na zadaniu / duża na relacjach z innymi
- Styl uczestniczący (participating style) - mała koncentracja na zadaniu / duża na relacjach z innymi
- Styl delegujący (delegating style) - mała koncentracja na zadaniu / mała na relacjach
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |