Podstawy redagowania
 artykułów oraz komunikatów do intranetu
Cele szkolenia
Szkolenie skupia się na podstawach redagowania tekstów wewnętrznych, koncentrując się na komunikatach do intranetu i artykułach. Uczestnicy zdobywają wiedzę o zasadach copywritingu, skutecznej komunikacji z pracownikami, unikaniu typowych błędów oraz tworzeniu angażujących treści. Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, które pozwalają aplikować zdobytą wiedzę w pisaniu przekazów, zapewniając kompleksowe przygotowanie do efektywnej komunikacji wewnętrznej w firmie.
Korzyści dla uczestnika
- Ułatwienie sobie komunikacji wewnętrznych poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
 - Uczestnicy poznają podstawowe zasady tworzenia tekstów oraz sposoby konstrukcji skutecznych komunikatów skierowanych do pracowników.
 - Zwiększenie efektywności swoich działań poprzez wybór najbardziej dostosowanych do potrzeb narzędzi marketingowych
 
Korzyści dla organizacji
- Prowadzenie skutecznych działań marketingowych wpływających na zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy
 - Skuteczniejsza komunikacja w firmie
 
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
 - Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
 - W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
 - Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
 
| Doświadczenie  online  | 
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
 - Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
 - W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
 - Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
 - W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
 
| Doświadczenie  w szkoleniach stacjonarnych  | 
Program szkolenia
- Wstęp do copywritingu
 
- Przedstawienie definicji copywritingu i jego znaczenia w biznesie
 - Omówienie podstawowych zasad tworzenia tekstów reklamowych
 - Prezentacja różnych rodzajów tekstów (np. artykuły, opisy produktów, e-maile, nagłówki reklamowe) i ich zastosowania
 - Ćwiczenie: napisanie krótkiego tekstu reklamowego z wykorzystaniem podstawowych zasad copywritingu
 
- Skuteczna komunikacja z pracownikami
 
- Omówienie różnych sposobów komunikacji z pracownikami i ich zalet
 
- Przedstawienie sposobów konstruowania skutecznych przekazów i komunikatów
 - Wskazówki na temat dobrego planowania i organizacji komunikacji w firmie
 - Ćwiczenie: napisanie krótkiego komunikatu skierowanego do pracowników
 
- Najczęstsze błędy w copywritingu
 
- Omówienie błędów, które najczęściej popełniają początkujący copywriterzy
 - Przedstawienie sposobów na unikanie tych błędów
 - Ćwiczenie: analiza tekstu reklamowego i wskazanie błędów oraz proponowanie poprawek
 
- Jak pisać teksty angażujące
 
- Omówienie sposobów na tworzenie tekstów, które zachęcają do działania
 - Wskazówki na temat budowania emocji w tekście
 - Ćwiczenie: napisanie krótkiego tekstu reklamowego, który ma za zadanie wzbudzić emocje u odbiorcy
 
Chcesz wiedzieć więcej?
	Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!

Metodyka szkolenia
Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
 - Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
 - Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
 - Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
 - Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
 
| Praktyczne informacje  o szkoleniu online/webinarze  | 
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
 - Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
 - Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
 - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
 - W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
 - Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
 
| Praktyczne informacje  o szkoleniu stacjonarnym  | 
