Podstawy redagowania
artykułów oraz komunikatów do intranetu
Cele szkolenia
Szkolenie skupia się na podstawach redagowania tekstów wewnętrznych, koncentrując się na komunikatach do intranetu i artykułach. Uczestnicy zdobywają wiedzę o zasadach copywritingu, skutecznej komunikacji z pracownikami, unikaniu typowych błędów oraz tworzeniu angażujących treści. Program obejmuje praktyczne ćwiczenia, które pozwalają aplikować zdobytą wiedzę w pisaniu przekazów, zapewniając kompleksowe przygotowanie do efektywnej komunikacji wewnętrznej w firmie.
Korzyści dla uczestnika
- Ułatwienie sobie komunikacji wewnętrznych poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
- Uczestnicy poznają podstawowe zasady tworzenia tekstów oraz sposoby konstrukcji skutecznych komunikatów skierowanych do pracowników.
- Zwiększenie efektywności swoich działań poprzez wybór najbardziej dostosowanych do potrzeb narzędzi marketingowych
Korzyści dla organizacji
- Prowadzenie skutecznych działań marketingowych wpływających na zbudowanie przewagi konkurencyjnej firmy
- Skuteczniejsza komunikacja w firmie
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Wstęp do copywritingu
- Przedstawienie definicji copywritingu i jego znaczenia w biznesie
- Omówienie podstawowych zasad tworzenia tekstów reklamowych
- Prezentacja różnych rodzajów tekstów (np. artykuły, opisy produktów, e-maile, nagłówki reklamowe) i ich zastosowania
- Ćwiczenie: napisanie krótkiego tekstu reklamowego z wykorzystaniem podstawowych zasad copywritingu
- Skuteczna komunikacja z pracownikami
- Omówienie różnych sposobów komunikacji z pracownikami i ich zalet
- Przedstawienie sposobów konstruowania skutecznych przekazów i komunikatów
- Wskazówki na temat dobrego planowania i organizacji komunikacji w firmie
- Ćwiczenie: napisanie krótkiego komunikatu skierowanego do pracowników
- Najczęstsze błędy w copywritingu
- Omówienie błędów, które najczęściej popełniają początkujący copywriterzy
- Przedstawienie sposobów na unikanie tych błędów
- Ćwiczenie: analiza tekstu reklamowego i wskazanie błędów oraz proponowanie poprawek
- Jak pisać teksty angażujące
- Omówienie sposobów na tworzenie tekstów, które zachęcają do działania
- Wskazówki na temat budowania emocji w tekście
- Ćwiczenie: napisanie krótkiego tekstu reklamowego, który ma za zadanie wzbudzić emocje u odbiorcy
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |